Januari was een vrij donkere maand, dat SD kaartje bleef toch even weg van de camera.
Februari was koud, maar maakte de camera weer z'n "conditieritjes". Er waren weekenden met sneeuw, waar zeker gebruik van werd gemaakt in het Twentse Holten:

Maart was wederom een sombere maand, ik bleef veel thuis en met school had ik genoeg werk om mijn tijd te vullen.
April begonnen de grenzen weer een beetje open te breken. Mede omdat de hobby voor mij merendeel in België ligt, had de camera werk te verrichten. 23 april, een strakheldere blauwe dag, gebruikte ik om nog SNCF met haar ballasttrein te klikken en de P treinen op de foto te zetten:

Mei, het begin van deze maand had ik nog vakantie en die werd opnieuw gebruikt om aan lijn 96 te hobbyen:

Juni, eigenlijk had ik deze maand vol aan verjaardagen en school. Daarom hier een foto van 2 juli, maar laten we even doen alsof het juni was. De laatste 2 "Bordeaux-rode" stellen, reden de laatste rit van Roosendaal naar Antwerpen:

Juli was een enorm zonnige maand, Jemeppe sur Sambre was een hoogtepunt met een ongekend schoon klassiekje:

Augustus kon ik een doel afvinken die al lang op mijn lijstje stond, Nez Cassé in Noord Frankrijk:

September begon de school weer, zoals elk jaar wordt er dan niet heel veel geklikt. Desondanks was er wel een stralende dag in Nederland:

Oktober, in Brussel maakte ik in bijzonder leuk plaatje met 2 gebroeders naast elkaar:

November kon ik mee met een fotorit in Charleroi, aan het eind van de dag kon het laatste plaatje worden gemaakt met de grote stad als achtergrond:

December ging ik nog een keer naar de Ardennen voor de laatste keer van 2021, mede omdat er sneeuw lag:

Ik wens jullie allemaal ongelooflijk fijne feestdaagjes en ik hoop dat u allen een gezond 2022 in gaat! Adieu!