zaterdag 17 september - zondag 18 september Stadskanaal onder Stoom: 30 jaar Museumspoorlijn STAR

Spoorse evenmenten? Deze plek is gereserveerd voor aankondigingen en bijzonderheden.
Forumregels
Graag het volgende formaat gebruiken voor de titel van een topic: 'Dag en datum of periode | Naam van het evenement'
Plaats reactie
LarsKoevoets
Berichten: 114
Lid geworden op: ma dec 09, 2019 11:48 am

zaterdag 17 september - zondag 18 september Stadskanaal onder Stoom: 30 jaar Museumspoorlijn STAR

Bericht door LarsKoevoets »

is hier al meer over bekend?
want ik geloof wel dat het met die 30 jaar bestaan wel veel gasten komen.
Gebruikersavatar
RedmarStam
Berichten: 148
Lid geworden op: vr dec 28, 2018 5:01 pm
Locatie: Veendam

Re: zaterdag 17 september - zondag 18 september Stadskanaal onder Stoom: 30 jaar Museumspoorlijn STAR

Bericht door RedmarStam »

https://www.stadskanaalrail.nl/agenda/rijdag170922/
Op de site van de Museumspoorlijn STAR staat aangegeven dat het programma in de zomer van 2022 bekend gemaakt wordt. Even geduld hebben, dus!! ;) ;)
Flickr: --> Klik <--
LarsKoevoets
Berichten: 114
Lid geworden op: ma dec 09, 2019 11:48 am

Re: zaterdag 17 september - zondag 18 september Stadskanaal onder Stoom: 30 jaar Museumspoorlijn STAR

Bericht door LarsKoevoets »

bekend is al dat loc cockeraill van de MBS te gast is , meer informatie later
Gebruikersavatar
RedmarStam
Berichten: 148
Lid geworden op: vr dec 28, 2018 5:01 pm
Locatie: Veendam

Re: zaterdag 17 september - zondag 18 september Stadskanaal onder Stoom: 30 jaar Museumspoorlijn STAR

Bericht door RedmarStam »

Dan zou ik graag een bron willen zien! ;)
Flickr: --> Klik <--
LEOSCRIBENS
Berichten: 492
Lid geworden op: di mar 30, 2021 8:50 am

Re: zaterdag 17 september - zondag 18 september Stadskanaal onder Stoom: 30 jaar Museumspoorlijn STAR

Bericht door LEOSCRIBENS »

RedmarStam schreef: wo aug 03, 2022 5:36 pm Dan zou ik graag een bron willen zien! ;)
Op de website van STAR staat een link naar Stadskanaal in Stoom en daar wordt de Cockerill als gast gemeld
Gebruikersavatar
RedmarStam
Berichten: 148
Lid geworden op: vr dec 28, 2018 5:01 pm
Locatie: Veendam

Re: zaterdag 17 september - zondag 18 september Stadskanaal onder Stoom: 30 jaar Museumspoorlijn STAR

Bericht door RedmarStam »

LEOSCRIBENS schreef: wo aug 03, 2022 8:03 pm
RedmarStam schreef: wo aug 03, 2022 5:36 pm Dan zou ik graag een bron willen zien! ;)
Op de website van STAR staat een link naar Stadskanaal in Stoom en daar wordt de Cockerill als gast gemeld
Het klopt inderdaad wat je zegt, Leo. Ik vind het alleen wel overdreven dat er onder deze categorie een topic geopend wordt en dat er dan gevraagd wordt naar wat er allemaal komt naar een evenement zonder enig context toe te voegen of desnoods een linkje naar een pagina waarop het evenement omschreven staat. En dat terwijl er nog helemaal niks bekend gemaakt was. En dan 'beweren' dat de cockerill komt zonder bron te vermelden vond ik ook redelijk bijzonder. :roll: :roll:

Dus daarom dus mijn reactie over de bronvermelding. :P
Flickr: --> Klik <--
Plaats reactie