Vr 9 okt 2015 | Wegberg-Wildenrath (D)
Geplaatst: zo nov 08, 2015 6:54 pm
Op 9 oktober 2015 was ik naar de Siemens PCW testring geweest, waar een ICx de gehele dag aan het test rijden was.
Toekomstige DB ICx 9001 passeert mij de eerste keer met volle vaart.
Na een rondje stopte de trein altijd op dit rechte stuk, waar af en toe een mannetje van Siemens in- of uitstapte en diverse proeven werden gehouden.
De 9001 komt aan op het rechte stuk, waar vervolgens de magneetremmen werden beproefd.
Wat detailopnames van de ICx.
Bakovergang tussen rijtuig 1412 0001 en 1812 0001.
Wat mij opviel dat veel draaistellen "kaal" ogen.
Het verschil met een ander draaistel.
Bordrestaurant rijtuig 8812 0001.
Verder nog voor de statistieken stond er bij de opstelsporen bij PCW o.a. DBSRPL Vectron, 2x NMBS 18 met I11 stuurstand, TCDD, Eurostar en DB Velaro D, Avenio's, Thameslink Desiro's en metrotreinstellen.
Toekomstige DB ICx 9001 passeert mij de eerste keer met volle vaart.
Na een rondje stopte de trein altijd op dit rechte stuk, waar af en toe een mannetje van Siemens in- of uitstapte en diverse proeven werden gehouden.
De 9001 komt aan op het rechte stuk, waar vervolgens de magneetremmen werden beproefd.
Wat detailopnames van de ICx.
Bakovergang tussen rijtuig 1412 0001 en 1812 0001.
Wat mij opviel dat veel draaistellen "kaal" ogen.
Het verschil met een ander draaistel.
Bordrestaurant rijtuig 8812 0001.
Verder nog voor de statistieken stond er bij de opstelsporen bij PCW o.a. DBSRPL Vectron, 2x NMBS 18 met I11 stuurstand, TCDD, Eurostar en DB Velaro D, Avenio's, Thameslink Desiro's en metrotreinstellen.