Foto's zijn klikbaar, je kan dan een grotere afbeelding zien.
![Afbeelding](https://farm8.staticflickr.com/7014/13639980524_efc72010dc.jpg)
DB Schenker 294 960 met de lege grindtrein uit de haven van Nüttermoor naar Leer Rbf. Daar wordt er van tractie gewisseld en zal een baureihe 145 de trein verder rijden in de richting van Oldenburg.
![Afbeelding](https://farm8.staticflickr.com/7447/13640026114_ea06079ba6.jpg)
Deutsche Bahn 101 045 met de IC vanuit Norddeich naar Magdeburg.
![Afbeelding](https://farm4.staticflickr.com/3726/13649485133_6da3638327.jpg)
De 139 154 van DB Schenker is onderweg met de lege onderdelen trein van de VW vestiging in Emden in de richting van Osnabrück.
![Afbeelding](https://farm8.staticflickr.com/7025/13649491613_06fc7cf2b4.jpg)
Even later passeerde de eerste privaat, ook de enige, mijn lens en wel de fraaie 185 690 in dienst bij Ruhrtalbahn. Hier heeft hij een volledig beladen autotrein onderweg van de VW fabriek in Emden naar Oldenburg. Voor hij naar Oldenburg kan doorrijden zal die eerst kop moet maken op het goederenemplacement van Leer.
![Afbeelding](https://farm8.staticflickr.com/7111/13649488145_6c0a15cd76.jpg)
Een klein jaar geleden heb ik een traxx van ITL geplaat op ongeveer de zelfde plek, één bovenleidingmast naar voren.
Nu ruim 8 maanden later is er toch wel wat veranderd. De privaten rijden hier nog wel met traxx loc's, maar DB Schenker zet voornamelijk de oude dames uit de 139/140 serie in. Hier is dat de 140 554, nog met DB Cargo opschriften, met alweer een volbeladen autotrein aan de haak. Oh ja het station ligt ook op de schop, perrons worden verhoogd en vernieuwd, sporen worden vernieuwd en ook de overkapping wordt helemaal opgelapt.
Groeten Dewey