Jaaroverzicht 2022 TreinTwente

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2022.
Forumregels
Iedere gebruiker mag één topic openen, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Gebruik als topic titel het volgende formaat: Jaaroverzicht 2022 <je forum nicknaam>
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TreinTwente
Berichten: 177
Lid geworden op: di apr 06, 2021 5:02 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Jaaroverzicht 2022 TreinTwente

Bericht door TreinTwente »

2022 is inmiddels ten einde en 2023 is begonnen. Ik heb in 2022 veel mooie treinen gespot en hier een jaaroverzicht ervan!

Januari
Helemaal niks gedaan, dus snel door :roll: ...

Februari
Ik heb in deze maand niet zo veel gedaan, maar toch nog één hoogtepunt: 2 februari kwam de Green CityTrip langs als leegmat met TCS 102001 door Twente!
Ik heb de trein erg haastig (want ik kwam een beetje te laat :lol: ) in station Hengelo op beeld gekregen.
Afbeelding


Maart
Ten opzichte van februari heb ik deze maand meer gespot, ik heb ook zeker mooie treinen op beeld gekregen: Freightliner Class 66, Swietelsky & Salzland Rail Service BR143 (allemaal op één dag!). Later heb ik ook nog een leegmat Alpen Express op beeld gekregen.
Afbeelding
Afbeelding


April
April was een mooie maand met oud materieel, voor het eerst (goed) de Plan V 904 op beeld gekregen! De 1315 en de Frühlings-Expreß heb ik ook in deze maand vast kunnen leggen. Ik heb ook een fotorit gedaan bij de Museum Buurtspoorweg!


Afbeelding

Afbeelding


Mei
Mei was een ook een mooie maand met veel oud materieel, De Karel Plan V 466, Hemelvaartsdag bij de Museum Buurtspoorweg en de Westfalendampf met 2x BR23.
Afbeelding

Afbeelding



Juni
Deze maand vrij weinig gedaan: Cabview Holland en een SNG transport gespot.




Juli
Juli was één van mijn leukste maanden. voor het eerst de 9 Euro Ticket gebruikt, dus ik heb veel in Duitsland gespot. Overigens was in Rotterdam ook de presentatie van de ICNG!
Afbeelding

Augustus
Vakantie begon, dus veel gebruik gemaakt van de 9 Euro Ticket, in totaal 2.757,05km gereisd :-)) ! Augustus was overigens ook de leukste maand en de maand wat ik het meest heb gespot.
Afbeelding
Afbeelding

September
Niks gedaan in september..

Oktober
Ook niet veel gedaan in oktober, alleen de Stadler FLIRT Akku in Quendorf gespot en bij de Najaarsstoomdag van de Museum Buurtspoorweg geweest..


Afbeelding


November
Ook niks gedaan..

December
Ook niks gespot, alleen een keertje op station Bad Bentheim eventjes gestaan..
Afbeelding

Dat was dus mijn jaaroverzicht. Ik heb veel mooie dingen op beeld gekregen, mijn 9 Euro Ticket goed gebruikt (2.757,05km zonder Schwebebahn :o )en veel mooi materieel gezien. 2022 was voor mij zeker geen teleurstellend jaar! Op naar een mooi 2023!
Treinen in Twente & Omgeving
https://www.youtube.com/c/TreineninTwente
Gebruikersavatar
RemcoG
Berichten: 345
Lid geworden op: do jan 31, 2019 4:48 pm
Locatie: Omgeving Zbm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2022 TreinTwente

Bericht door RemcoG »

Grappig en vol (!) overzicht. De video's maken het een beetje chaotisch. Mijn favoriet is de 904!
Misschien kunnen we stoomlocs herintroduceren
Plaats reactie