Jaaroverzicht 2019 John van Staaijeren

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2019.
Forumregels
Iedere gebruiker mag één topic openen, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Gebruik als topic titel het volgende formaat: Jaaroverzicht 2019 <je forum (nick)naam>

Succes met de selectie!
Plaats reactie
Staaijeren
Berichten: 265
Lid geworden op: di mei 03, 2016 6:41 pm

Jaaroverzicht 2019 John van Staaijeren

Bericht door Staaijeren »

Weer een jaar voorbij en hier mijn overzicht van 2019. Een druk foto jaar met behoorlijk wat reizen en dan vooral voor Retrack – VTG-rail , waar mijn zoon voor in Hamburg werkt. Tevens weg geweest voor Akiem en voor beide behoorlijk wat foto`s gemaakt. Maar er blijft natuurlijk ook veel foto`s over om naar mijn mening een leuk overzicht te maken. Ik wens iederèèn een goed en gezond 2020 met veel foto plezier. Groeten John.

Januari
Afbeelding
In januari hadden wij ineens sneeuw en hier de 186 300-0 voor RTB CARGO / RP "ANVERS" met container shuttle uit Frankfurt Oder richting Pernis thv. Rail Service Center Rotterdam.

Februari
Afbeelding
187 509-5 METRANS-HHLA / akiem met containertrein van Hamburg naar Nürnberg door het Maindal langs Gambach.

Maart
Afbeelding
LINEAS 513-10 met staaltrein uit Gent langs Herenelderen-Tongeren naar Kinkempois.

April
Afbeelding
IntEgro 155 048-6 met een GATX keteltrein voorbij Peine-Woltorf richting Braunschweig.

Mei
Afbeelding
193 557-6 TXL/Alpha Trains "OUR DAILY HEROES; FOR YOU ON TRACK" langs Hermannspiegel richting het zuiden.

Juni
Afbeelding
186 382-8 akiem / HSL logistik met keteltrein door Berneau richting Aken.

Juli
Afbeelding
EU46-518 PKP CARGO van uit Duisburg-Rheinhausen met èèn van de vele China shuttle`s op de Hamm-Osterfeld thv. Pelkum richting Polen.

Augustus
Afbeelding
RAIL FORCE ONE 1, 193 623-6 langs het RSC terminal, met toevallig een trailer en een container aan de haak in beide brugkranen!, langs de Eemhaven Rotterdam met de Cabooter ( Blerick ) shuttle naar de Maasvlakte.

September
Afbeelding
LINEAS / RAIL POOL 186 252-3 "OUT OF TRAFFIC ONTO RAIL" uit Clabecq naar Antwerpen Noord voor de bocht bij Ekeren.

Oktober
Afbeelding
193 992-5 Retrack - VTG Rail / RAILPOOL, in nieuwe bestickering "LOK sucht typen/karriere", met keteltrein vanaf Keulen Eifeltor naar Ingolstadt door het Maindal bij Himmelstadt.

November
Afbeelding
193 717-6 MRCE speciaal uit Regensburg overgekomen voor de officiele werkplaats -Locomotive Workshop Rotterdam- opening van Siemens Mobility en MRCE op de Maasvlakte Rotterdam.

December
Afbeelding
Strukton 303008 "Danique" G1206 275 308-9 met Railpro ballastwagens langs Rotterdam Eemhaven richting Kijfhoek.
Foto's op Flickr
arnold
Berichten: 14490
Lid geworden op: di aug 21, 2012 2:51 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: JAAR OVERZICHT JOHN VAN STAAIJEREN

Bericht door arnold »

Leuk Jaaroverzicht!
Gebruikersavatar
Rens
Site Admin
Berichten: 3407
Lid geworden op: di jan 15, 2013 3:02 pm

Re: Jaaroverzicht 2019 John van Staaijeren

Bericht door Rens »

Je hebt veel leuke uithoeken gezien, qua hobby zo te zien een geslaagd jaar!
robehv
Berichten: 968
Lid geworden op: zo aug 26, 2012 12:07 pm
Locatie: Helmond

Re: Jaaroverzicht 2019 John van Staaijeren

Bericht door robehv »

Leuk jaaroverzicht, Mei springt er wel uit vind ik:)
Parttime member van Brabantroute Prestatie Team
Plaats reactie