Jaaroverzicht 2019 Sytze

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2019.
Forumregels
Iedere gebruiker mag één topic openen, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Gebruik als topic titel het volgende formaat: Jaaroverzicht 2019 <je forum (nick)naam>

Succes met de selectie!
Plaats reactie
Saitzee
Berichten: 587
Lid geworden op: zo mar 10, 2013 8:56 am

Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door Saitzee »

Januari
Januari was een maand zonder foto's voor mij dus we gaan doorrr

Februari
Afbeelding
Februari maakt ik mijn eerste trip naar het mooi oost Duitsland speciaal voor de Harzer smal spoorbaan. Op de foto zien we de HSB 99 7241 met de trein net voor de Drei Annen Hohne op weg naar de Brocken.

Maart
Afbeelding
19 maart was ik op weg van Best naar Katwijk met de vrachtwagen. Aangezien ik daar te vroeg aan zou komen had ik een pauze ingelast van 3 uur. In die 3 uur tijd kwam RRF 189 099 met een keteltrein langs Meteren op weg naar de Rotterdamse havens.

Mei
Afbeelding
In het voor jaar van 2019 maakt ik een 3 weekelijkse interrail reis door Europa. Tijdens mijn reis van Boedapest naar Bol(plaats op eiland van Brac bij Kroatie.) Op de foto zien we de HZPP 044 016 met een nacht trein die net was aangekomen uit Zagreb.

Juni
Afbeelding[/url]
Tijdens diezelfde interrail ben ik ook nog naar Roemenië geweest. Net na aankomst stond er meteen een ex wadloper klaar voor vertrek. TFC 3230

Juli
Afbeelding
Tijdens het Altenbeken brug evenement kwam er div treinen naar Altenbeken. Zo kwam ook de 218 139 met een sonderzug langs Istrup naar Altenbeken. 7 juli 2019

Oktober
Afbeelding
Na juli werd het een paar maanden drukte ivm werk en vakanties werd het even rustig rond de hobby. Nadat ik het een en ander nog moest doen en een aantal uren over had. Werd er een week vakantie aangevraagd. Maar dat werden er ineens 2 ivm nieuwe baan in Waalwijk. Maar goed verder over de hobby op Tijdens het IJzeren eeuw weekend reden er div museum trein rond Hoorn. Zo ook de NSM 273 die op weg was naar hoorn bij Hoogkarspel op 25 oktober.

November
Afbeelding
Het laatste weekend ben ik samen met mijn vriendin naar Goslar geweest voor de kerstmarkt. Maar aangezien we vrijdags na aankomst nog even tijd hadden waren we door gereden naar Drei Annen Hohne. Op de foto zien we de HSB 99 7243 wachten op vertrek richting de Brocken.

December
Afbeelding
Als afsluiter van spottend 2019 hebben we op onze terug reis nog een foto van de 132 334 met een trein uit Thuringen op naar Goslar vast gelegd. 1 december 2019.

bonus
Afbeelding
Nog een bonus aangezien ik weinig foto's had gemaakt en voor de afwisseling. 29 oktober toen ik nog vakantie had en ging kijken op mijn nieuwe werk. En daar pas eind van de middag terecht kon had ik een hobby dagje ervan gemaakt. Zo had ik toen voor het eerst een HSL 186 op de foto. Ditmaal de 186 381 met een graantrein op weg naar Oss hier thv Ravenstein.

Fijne feestdagen!!
wessele
Berichten: 759
Lid geworden op: do jun 13, 2013 11:27 am
Locatie: Waardenburg

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door wessele »

Lekker hoor, en de bonusplaat is ook meteen favoriet!
BjörnNielsen
Berichten: 968
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 5:39 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door BjörnNielsen »

Mooi overzicht en goed om te zien dat je de hobby weer wat opgepakt hebt dit jaar. Vind februari en de bonus wel de mooiste.
DDZ7504
Berichten: 3880
Lid geworden op: ma aug 25, 2014 7:50 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door DDZ7504 »

Maart en de bonus zijn wel erg leuke meepakkers :D
Ik ben de wolkenlotto aan het winnen.
Gebruikersavatar
Rens
Site Admin
Berichten: 3421
Lid geworden op: di jan 15, 2013 3:02 pm

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door Rens »

Minder stoom dan vorig jaar in het overzicht, maar leuk om wat meer plaatjes uit NL te zien!
André
Berichten: 127
Lid geworden op: zo jun 14, 2015 10:26 am
Locatie: Sliedrecht

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door André »

December is een topper!
arnold
Berichten: 14583
Lid geworden op: di aug 21, 2012 2:51 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door arnold »

Leuk overzicht.
robehv
Berichten: 968
Lid geworden op: zo aug 26, 2012 12:07 pm
Locatie: Helmond

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door robehv »

Mooi Sytze, lekker gevarieerd ook :D
Parttime member van Brabantroute Prestatie Team
Kevinrail
Berichten: 427
Lid geworden op: vr feb 06, 2015 9:29 pm

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door Kevinrail »

Leuke plaatjes Sytze! Ik ga voor de foto van februari.
TSNL250
Berichten: 974
Lid geworden op: zo nov 08, 2015 8:07 pm

Re: Jaaroverzicht 2019 Sytze

Bericht door TSNL250 »

Mooi Sytze!
Plaats reactie