Jaaroverzicht 2015 Arnold

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2015.
Forumregels
Iedere gebruiker heeft recht op één topic, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Gebruik als topic titel het volgende formaat: Jaaroverzicht 2015 <je forum (nick)naam>

Succes met de selectie!
Plaats reactie
arnold
Berichten: 14490
Lid geworden op: di aug 21, 2012 2:51 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door arnold »

Hierbij mijn jaaroverzicht.

Januari
Afbeelding
Op de 26ste zou HSL 1832 'n gasketeltrein rijden van Sloe naar Bad Bentheim! Hier de passage iets voor het station van 's Hertogenbosch
26-01-2015

Februari
Afbeelding
De keuze was snel gemaakt! We stonden op het punt om te verkassen toen het sein groen toonde! Jawel er naderde 'n mooie korte schroottrein door het Venlose bos met tractie DBS 6461,rangeerloc. Hij heeft bijna Kaldenkirchen bereikt
07-02-2015

Maart
Afbeelding
Vanwege werkzaamheden tussen Kaldenkirchen -Vierssen werden er diverse trein vanuit Lutdsm omgeleid via de Maaslijn! Hier passeert in het Limburgse Oostrum (Venray) Locon 1796 + Locon 1506 met 'n gasketeltrein! Hij gaat verder naar het Duitse Emmerich!
09-03-2015

April
Afbeelding
Op 10 april werd er weer 'n uitstapje naar Duitsland gemaakt! Keuze was snel gemaakt! Te Meerbusch passeert Transpetrol 193 875 met de aluminiumtrein! Er was 'n storing opgetreden daarom duurde de passage erg lang! En wat waren de fotografen nerveus! Zie het nog voor me!


Mei
Afbeelding
Op deze zonnige 13e mei werd er naar het Duitse Braubach gereden! Keuze was moeilijk veel fraaie treinen. De keuze was BLS 186 108 met aan de haak de Melzo-Shuttle.Vaak via onze achtertuin en nu een langs de Rijn,waar het heerlijk toeven was.

Juni
Afbeelding
De maand stond in het teken van vakantie in mijn 2e vaderland Indonesië! Treinen stond op het 2e plan maar wat we tegen kwamen was mooi meegenomen! Hier heeft de diesel loc bijna het station van Yogjakarta bereikt! De loc maakt bijna hetzelfde geluid als 'n class66! De locs komen uit het Amerikaanse Pennsylvenia!
20-06-2015

Juli
Afbeelding
Ook nu werd er weer naar mijn favoriete treinenland gegaan. Op het traject Neuss-Krefeld kun je buiten de '' gewone'' Cargo's altijd wel wat speciaals tegen komen. Zo ook nu! Hier te Kaarst de passage van 'n overbrengingsrit van Railadventure 139 558 met aan de haak 1 Dosto-Rijtuig en 2 IC rijtuigen
10-07-2015

Augustus
Afbeelding
Vanuit Kaldenkirchen werd er naar Breukelen gegan want EETC zou voorbij komen. Vanuit Amsterdam,SAIL 2015, en onderweg naar den-Haag passeert hier EETC 1252 met 2 Railpromo rijtuigen en in het midden het Panorama Rail Restaurant
22-08-2015

September
Afbeelding
Keuze was ook weer snel gemaakt! Vandaag zou Meester Vincent vanuit Sloe 'n lege sleep ERR Eanos'n naar Keulen-Eifeltor brengen. Hier passeert RC DE676 de leuke spotplek te Horst-Sevenum! *groet terug!!
21-09-2015

Oktober
Afbeelding
Snelle keuze! Op 23 Oktober kwam PKP 189 205 met 'n lege kolentrein weer eens voorbij Helmond Brandevoort! Het was 2 jaar geleden dat we deze voor het laatst op de Brabantroute hadden gespot! En helaas is deze stek ook niet meer te gebruiken.Hekwerk!
23-10-2015

November
Afbeelding
vanwege de mooi herfstkleuren werd er naar het Duitse Angertal gereden. Dit was voor mij de 1ste keer! Hier passeert te Eggerscheidt DBS 247 079 met 'n lege kalktrein onderweg naar Rhodenhaus.
06-11-2015

December
Afbeelding
Makkelijke keuze: Omdat vandaag HSL 1304 zou rijden werd er voor 'n keer met de auto naar Assel gereden! Hier passeert in de Veluwse uitgraving HSL 1304 met 'n fraai beladen KIA autotrein de 4 fotografen. Gaat verder naar de Kijfhoek.
06-12-2015
Gebruikersavatar
kay-cee
Berichten: 1270
Lid geworden op: za aug 02, 2014 6:17 pm

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door kay-cee »

Mooie serie Arnold! Juli is mijn favoriet!
Gebruikersavatar
mattias
Berichten: 680
Lid geworden op: wo apr 17, 2013 8:08 am
Locatie: Wervik (BE)
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door mattias »

Niet altijd het mooiste fotoweer gekregen, maar toch er steeds in geslaagd om een leuke sfeer vast te leggen..
Zon is niet steeds nodig om "het plaatje" te schieten!
Knap! :)

In 2015 veel mensen ontmoet die ik al jaren ken vanop fora en Flickr.
Jij was hier ook bij, tijdens de trip naar de Rheinstrecke.
Was een leuke ontmoeting en wie weet tot binnenkort! ;)
Foto's te bezichtigen op: Bfoto en Flickr
Gebruikersavatar
Ronnie
Site Admin
Berichten: 21648
Lid geworden op: di aug 21, 2012 8:09 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door Ronnie »

November is de mooiste van de reeks.
Goed sporen. Daar houden we van.
Gebruikersavatar
CFL1800
Berichten: 2282
Lid geworden op: vr aug 31, 2012 10:30 pm

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door CFL1800 »

Mooi Arnold, en ja februari was even een prachtig momentje in het bos.
Jordy5834
Berichten: 488
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 3:52 pm
Locatie: Driebergen
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door Jordy5834 »

Leuke serie!
Treinen rijden niet op tijd, maar op rails...
BjörnNielsen
Berichten: 965
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 5:39 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door BjörnNielsen »

Erg leuk overzicht, mei is mijn favoriet!
Gebruikersavatar
Peter
Site Admin
Berichten: 7618
Lid geworden op: di aug 21, 2012 8:04 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door Peter »

Altijd feest in Kaarst. :-D
“Hallo cargo!”
VinceCargo
Berichten: 3085
Lid geworden op: vr aug 16, 2013 4:39 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door VinceCargo »

Pweppwep ;-)
Leuke serie!
Geen handvol, maar een land vol
robehv
Berichten: 968
Lid geworden op: zo aug 26, 2012 12:07 pm
Locatie: Helmond

Re: Jaaroverzicht 2015 Arnold

Bericht door robehv »

Leuke diverse serie arnold.
Parttime member van Brabantroute Prestatie Team
Plaats reactie