24 mei 2021 | DBC 193 560 'Güter gehören auf die Schiene' in Deventer

Ruimte voor het plaatsen van foto's en reportages.
Forumregels
Graag het volgende formaat gebruiken voor de titel van een fototopic: 'Datum of periode | Thema of locatie(s) van de fotoserie'
Plaats reactie
Jona Brans
Berichten: 1628
Lid geworden op: zo mei 12, 2019 12:52 pm
Locatie: Deventer
Contacteer:

24 mei 2021 | DBC 193 560 'Güter gehören auf die Schiene' in Deventer

Bericht door Jona Brans »

Op 24 mei 2021 reed DBC de Pruszków-Shuttle naar België met als tractie de 193 560 die net de 'Güter gehören auf die Schiene' bestickering heeft gekregen. Dit was de eerste keer dat de loc via grensovergang Bad Bentheim naar Nederland kwam en tevens de eerste keer dat ik hem kon vastleggen. Omdat ik Colmschate niet meer kon redden (vanwege een andere leuke trein) besloot ik de trein om Deventer Goederenemplacement op te wachten, maar helaas stond er een andere trein voor. Dan maar de omlopende loc fotograferen; het voordeel hiervan is dat de details veel beter zichtbaar zijn.

Afbeelding
Nadat ik was aangekomen begon de Vectron al te rijden, ik besloot mijn standaard plekje te gebruiken door vanaf het wandelpad door het hek heen te fotograferen bij de aankomst van de fraaie loc op het station.

Afbeelding
Na enkele minuten wordt er alweer vertrokken, dit keer kon een kontshot gemaakt worden van de loc omdat aan die kant de belichting beter was. Deze foto werd gemaakt door over het hek heen te leunen vanaf een kleine verhogen op die plek.

Met beide foto's ben ik zeer tevreden, ik ben benieuwd welke jullie het mooist vinden en uiteraard zijn tips ook altijd welkom!
LevinS
Berichten: 816
Lid geworden op: di feb 23, 2021 2:59 pm

Re: 24 mei 2021 | DBC 193 560 'Güter gehören auf die Schiene' in Deventer

Bericht door LevinS »

De eerste spreek mij het meest aan, met links nog 'Te huur' en rechts nog een stootblok.
Jona Brans
Berichten: 1628
Lid geworden op: zo mei 12, 2019 12:52 pm
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: 24 mei 2021 | DBC 193 560 'Güter gehören auf die Schiene' in Deventer

Bericht door Jona Brans »

Bedankt! Die vond ik zelf ook het mooist inderdaad
Plaats reactie