Jaaroverzicht 2023 Clint

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2023.
Forumregels
Iedere gebruiker mag één topic openen, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Gebruik als topic titel het volgende formaat: Jaaroverzicht 2023 <je forum (nick)naam>
Plaats reactie
ClintW
Berichten: 93
Lid geworden op: zo sep 13, 2020 12:01 pm

Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door ClintW »

De laatste dagen van 2023 zijn alweer aangebroken, wat ging dit jaar toch weer ontzettend snel voorbij. Dit jaar heb ik heel veel tijd in de hobby zitten, vooral in de zomer waarin ik een aantal buitenlandse reisjes heb gemaakt met vrienden en familie. Dit jaar ben ik 19 jaar geworden, heb ik verschillende evenementen zoals Sporen naar het Verleden of Terug naar Toen bezocht en heb ik een hoop nieuwe mensen ontmoet. Een van mijn hoofddoelen dit jaar, de gebroken neuzen van de SNCF, was een groot succes en ondanks dat het qua weer dit jaar niet altijd meezat vind ik toch dat het een geweldig jaar was met geweldige treinen. Nu het weer tijd is om jaaroverzichten van anderen te lezen en zelf ook een jaaroverzicht in elkaar te zetten moest er toch maar eens een keuze gemaakt worden per maand. De keuze was lastig, maar ik denk dat dit toch voor mij de uitblinkers van het jaar waren.

Veel plezier met het lezen en bekijken van dit overzicht!


januari

in januari werd er veel in eigen land gefotografeerd. Zo zat er een avondje Amsterdam Centraal tussen om wat foto's te maken van NS 1700'en die eind dit jaar buiten dienst zouden gaan, van NS 186'ers met ICRmh en van ander materieel. Ook viel er vrij plaatselijk sneeuw rond Amersfoort midden januari waarin ik de Eempolder bezocht. Een van de hoogtepunten van de maand was niet in Nederland, maar in Duitsland. de MEH reed op 28 januari met een V200 en een V100 + umbauwagens uit Hamm naar Winterberg.

Afbeelding

Na vroeg uit Arnhem te zijn vertrokken begonnen we ons reisje naar Winterberg, waar we bij een bedarfshalte uit de trein stapten in het winterwonderland. Na een kwartiertje lopen kwamen we bij de stek aan waar we uiteindelijk met ruim 30 fotografen de fraaie trein op de foto hebben gezet.


februari

In februari was het weer tijd voor de Alpen Express, een bezoekje aan Leer, Gekkengraaf, het OOC in Oss en Duitsland. Het was vooral een maand waarin mijn geduld en het doorzetten flink op de proef werden gesteld. Vooral voor het leegmat van de Alpen Express, deze kwam pas rond 22 uur de grens over bij Venlo. Verder zaten er dus twee dagen naar Duitsland in. Eentje naar het Ruhrgebiet, de ander naar Salzbergen voor een bijzonder interessant foutje in de planning. de 186 373 van CD Cargo/EP Cargo was voor de Lovosice shuttle gezet terwijl deze eigenlijk nooit naar Nederland zou moeten komen. Dit gebeurde wel en op de terugrit naar Tsjechië mocht vanaf Bad Bentheim de loc zonder hulp van een andere locomotief de goed beladen trein rijden verder Duitsland in. Het bleek uiteindelijk een erg bijzondere dag te worden, want nadat ik in Almelo door een vriend getipt werd dat er twee 1700'en voor de ICB 241 zaten keerde ik terug naar Bad Bentheim. Hier was er uiteindelijk veel moeite met het wegrijden van beide 1700'en waardoor de 101 van DBFV een handje moest komen helpen. Dit was dan ook een avond met een hoop unieke plaatjes, maar toch heb ik voor een andere foto gekozen in mijn jaaroverzicht. Begin februari reed er weer een transport van twee SNG stellen per spoor richting de Watergraafsmeer. Er reden op deze dag ook nog een hele hoop andere leuke treinen, maar de weergoden werkten niet bepaald mee waardoor een ICB plaat, een DDZ plaat en als klap op de vuurpijl de plaat van het SNG transport de enige zonfoto's van de dag zouden worden.

Afbeelding

Maar goed, dit transport was gelukkig wel de meest interessante trein van de dag en reed in een lekker licht, dus al die treinen die eerder op de dag reden ben ik al lang weer vergeten. Het korte convooi passeert hier het bekende weiland te Teuge richting Amersfoort.


maart

In maart was er vooral in het begin van de maand veel zon te vinden. Ik kwam weer eens in de Eempolder, bezocht de RSC Waalhaven en was ook weer regelmatig in Leer te vinden. De Oriënt Express kwam weer naar Amsterdam en in de bocht in Aschendorf werd de AKE Sonderzug naar Papenburg op de foto gezet. Ook kon ik de Dolimetrein op de plaat zetten bij Waterhuizen met geen G2000 maar een G1206 op kop. Ook was het tijd voor een van de laatste testritten van de Blokkendoos mC9002 'Jaap' van de 2454 CREW. Deze rit ging vanuit Roosendaal naar Nijmegen en weer terug. Dit kwam goed uit met mijn schooltijden dus ging ik na school snel richting Nijmegen.

Afbeelding

Ondanks dat het niet mijn plan was om uit te stappen in Oss, deed ik dit toch maar wel vanwege het grote zongat en de geweldige donkere lucht in de achtergrond. Vlak voor doorkomst kwam er ook nog een trein van Strukton langs met zelfs een regenboog in de achtergrond. 5 minuten daarna kwam de Jaap langs in toch net wat beter licht waardoor ik deze foto gekozen heb voor de plaat van de maand.


april

April was een maand met voor mij een paar grote plannen. Deze maand werden er een paar dagjes langs de baan rondom Holten en Hengelo besteed, met uiteindelijk een eindklapper op de ponlijn. De mC9002 van de 2454 CREW kwam naar Groningen met een stop in Beilen wat voor mij zo goed als naast de deur ligt. Het grootste plan van de maand was een reis van 5 dagen naar de Marschbahn voor de baureihe 218 en de 628'ers van de NEG. Na een geslaagde reis keerden we terug naar Nederland, waar we de dag erna meteen alweer vroeg uit de veren gingen voor de koningsdagrit van de NVBS. Deze rit werd gereden met de 1251 van Railexperts en trok vanzelfsprekend veel bekijks, al helemaal omdat de rit via Coevorden naar Bad Bentheim zou gaan.

Afbeelding

Een half uur voordat de middag zou starten passeerde de 1251 met de sleep SSN rijtuigen de grote groep aan fotografen nabij Mariënberg, waarna de trein zijn weg zou vervolgen richting Coevorden en Bad Bentheim. Zo staat dus net als vorig jaar weer een 1200 in mijn jaaroverzicht.


mei

vanaf mei werd de keuze steeds lastiger per maand. De zon liet zich ook steeds vaker zien. Deze maand was het evenement 'Sporen naar het Verleden' Bij de SGB, bracht de 1251 de reizigers van de West-Friesland express uit Hoorn terug naar Rotterdam, reed er bij de VSM een leuke fotogoederentrein ter behoeve van de nationale stoomtreinendag, bracht het NSM de Pec terug naar Blerick, haalde de mat'36 mee terug naar Utrecht, reed de IC Berlijn weer via de Hanzelijn en bezocht ik weer eens Leer, aangezien dit zo dichtbij mijn school ligt en ik elke vrijdag vroeg vrij was. Kortom: genoeg te beleven deze maand. Toch heb ik voor een foto gekozen op standaard gebied. Echter was de situatie van deze avond wel bijzonder fraai wat me toch overgehaald heeft:

Afbeelding

De 1739 is dan misschien wel de smerigste 1700 van dat moment, maar de luchtballonnen in de lucht en het fraaie licht hebben voor mij de keuze bepaald. Op 27 mei komt de NSI 1739 met IC Berlijn 142 aan de haak langs de grote bulten bij Harselaar richting Amsterdam Centraal, terwijl de luchtballonnen steeds hoger en hoger stegen om van een prachtige zonsondergang te kunnen genieten.


juni

Juni, de maand die denk ik de meeste zonuren gehad heeft. Het was een maand waarin de twee weken durende werkzaamheden tussen Assen en Meppel de hoofdrol speelde. Deze maand reed een ICE Neo testritten in Nederland en reed er sinds 8 jaar weer een trein over het stukje spoor tussen Ihrhove en de Friesenbrücke. Ook reed de koninklijke trein voor het laatst een rit met de koninklijke familie naar Brussel.
Zoals ik al vermeld had speelde de werkzaamheden tussen Meppel en Assen de hoofdrol deze maand. Deze werkzaamheden zorgden voor veel interessante omleidingen zoals de dolimetrein en de UC Onnen via Leeuwarden. Als eerst kon ik de dolimetrein vastleggen in Wolvega, wat overigens echt maar net net aan goed ging. 3 dagen dagen later was het tijd voor de inmiddels flink lange UC Onnen om vanuit Onnen te vertrekken. Alle voorgaande slagen van de UC Onnen die via Leeuwarden hadden moeten rijden waren allemaal uitgevallen (ook die naar Onnen). Gelukkig was de slag van 16 juni waar ik het nu over heb de slag die wel reed, want het weer zat precies goed mee:

Afbeelding

De natuur in het hoge noorden van Nederland vind ik in het algemeen nou niet het mooiste, maar sommige plekken geven toch wel heel mooi weer hoe mooi de natuur ook kan zijn in het noorden. Het is 16 juni als de DBC 6411 en de 6454 de lange fraaie UC Onnen 47509 net Feânwalden gepasseerd hebben richting Leeuwarden.


juli

juli was de maand waarin ik mijn 19e verjaardag vierde, we tussendoor ineens nog een extra reis naar het Maintal konden plannen en mijn hoofddoel voor het jaar plaatsvond: de vierdaagse reis naar Frankrijk. De weersvoorspellingen voor het Maintal zagen er erg goed uit. die voor de reis naar Noord Frankrijk een stuk minder: veel regen en veel bewolking, maar toch ook wel kans op zon. Na een aantal erg natte momenten waar we helaas doorheen moesten fietsen, werden we aan het eind van beide volledige dagen beloond met zonfoto's. De reis was dus absoluut een succes. Toch kies ik deze maand voor een foto uit het Maintal aangezien twee reisgenoten al het hoogtepunt van de reis naar Frankrijk in hun jaaroverzicht hebben staan. Voor die foto verwijs ik jullie dus graag door naar het overzicht van Jonne en Jona :D .

Afbeelding

Op de laatste ochtend van onze reis naar het Maintal klommen we nabij Himmelstadt een heuvel op naar de bekende stek bij de buitenbocht nabij Himmelstadt. Het is 13 juli als de fraaie RTB 192 050 met een keteltrein aan de haak Karlstadt gepasseerd is richting Würzburg Hbf.


augustus

Augustus was weer een maand van veel vakantie. Deze maand ging ik met de familie op 8-daagse busreis naar Oostenrijk, ging ik met een paar vrienden naar Luxemburg en was er uiteraard tijd voor weer een aantal dagen langs de baan in Nederland. Deze maand was de zon ook weer vrij weinig aanwezig, maar precies tijdens onze reis naar Luxemburg zagen de voorspellingen er echt geweldig uit: elke dag strakblauw. Dit was uiteindelijk ook zo en zo kwamen we met een hele hoop zonplaten en tevreden gezichten terug naar Nederland. Deze maand reed RRF met de 4402 via de Brabantroute, waren er GTW transporten vanuit Onnen naar Braunschweig door RXP en werden er Arriva Limburg lintjes naar Winterswijk overgebracht om de stellen gereed te maken voor de concessie ZHO. Maar goed, even terug naar Oostenrijk, het land waar mijn gekozen foto van deze maand is gemaakt. Toen we besloten hadden met z'n allen om naar het Tirolgebergte te gaan, begon ik alvast een beetje rond te zoeken of er interessante fotoplekken waren in de omgeving. Ik hoefde niet lang te zoeken om zo'n interessante fotoplek te vinden:

Afbeelding

Op de spoorlijn tussen Inssbrück en Bludenz, oftewel de Arlbergbahn bevinden zich voornamelijk tunnels zoals de 10,3km lange Arlbergspoortunnel. Ondanks dat het grootste deel van de spoorlijn door tunnels loopt zijn er rondom Landeck en Flirsch een heel aantal erg leuke stekken te vinden. Een van die stekken is bij de prachtige Trisannabrücke. Nadat we 2 dagen eerder hier ook al waren langsgekomen met de touringcar begon het nog meer te kriebelen en gelukkig was er op 1 augustus een activiteit die niks voor mij was. Perfect moment om de Trisannabrücke op te zoeken.
Het is 1 augustus als er een Railjet over de brug rijdt richting Bludenz als RJ 662.


september

September was ook weer een bijzondere maand. Deze maand begon met Terug naar Toen en mijn 2e leerjaar van mijn opleiding startte. Ik bezocht de Botlek en het weekend met de meeste chartertreinen van het weekend vond plaats. Deze maand liet de zon zich ook weer een stuk meer zien precies in het weekend van de SSN Bergbau express, de rondrit van KRE met Rheingold rijtuigen, de Dinnertrain, de SVG charterrit en een hele hoop interessante goederentreinen. De rondrit van KRE met de Rheingold rijtuigen maakte een bijzondere route. Vanuit Venlo werd vertrokken richting Kijfhoek en daarna naar de Maasvlakte. Voor de terugrit naar Venlo was eigenlijk alles fout voor de zon, behalve op twee stekken, waarvan 1 de volgende:

Afbeelding
Nadat we aangekomen waren in Geldermalsen hadden we niet lang meer om de stek die we voor ogen hadden te halen. We sprongen direct de fiets op en na een kwartier fietsen kwamen we, na toestemming van de eigenaar aan bij het weiland achter de Betuweroute. 10 minuten later passeerde de fraaie locomotieven en rijtuigen op zaterdag 9 september de 3 fotografen richting Venlo.


oktober

Oktober was de maand van de stoomtreinen. In het eerste weekend van oktober vonden de stoomtreindagen van de SSN plaats, in het tweede weekend de najaarse stoomtreindagen bij de MBS en in het laatste weekend de stoomtreindagen bij de ZLSM. Het eerste weekend was ik zelf ook wezen kijken bij Moordrecht, maar een gelukte foto van een stoomtrein zat er helaas niet in. Gelukkig maakte RTB en een omgeleide IC Brussel een hoop goed. Het tweede weekend besloot ik nog maar eens wat foto's te maken van NS 1700'en. Ook de Plan V 904 reed deze dag vanuit Amersfoort naar Hengelo. Het laatste weekend was eigenlijk de hele maand al het doel: de stoomtreindagen bij de ZLSM. de 2454, 466, 2205, 2225 en Tom van de HSIJ waren hiervoor te gast. De 2454 reed in de vroege ochtend de eerste trein van de dag, namelijk een goederentrein uit Schin op Geul naar Kerkrade Centrum. Nadat de 2454 weer terug was uit Kerkrade Centrum zou de loc een reizigerstrein gaan rijden naar Wijlre en weer terug naar Simpelveld:

Afbeelding

Het is 28 oktober als de 2454 met reizigerstrein 409 de grote groep gelukkige hobbyisten passeert richting Simpelveld. De rest van de dag was het een flinke fietstocht maar absoluut de moeite waard!


november

November, de maand van de afscheidsrit van de NS 1700'en, Keolis lintjes naar Enschede in plaats van Oldenzaal, de SHD met de 2205, Plan W en Plan E naar Groningen kwamen en uiteindelijk door de SR 1740 weer opgehaald werden en de 2454 naar Oss om in te vallen voor de defecte 303004. Ook kon deze maand tijdens het laatste weekend dat NS 1700'en gepland via Zwolle reden een nachtplaat worden gemaakt tijdens de stop in Zwolle op spoor 6. Naast al deze hoogtepunten bezocht ik na lange tijd weer eens de Houtrakpolder. Ondanks dat het vergeleken met die andere grote haven een relatief kleine haven is, is er vaak genoeg activiteit. Dit was deze 17 november wederom het geval:

Afbeelding

Wederom werd mijn geduld flink op de proef gesteld. De locomotief kwam al zeker 3 uur voor het uiteindelijke vertrek van de terminal aan. Hierdoor was het inmiddels wel zo goed als strakblauw geworden, dit zorgde dan ook voor een paar hele lekkere platen bij het uithalen van de 2e set. Ondanks dat er tijdens de afscheidsrit van de NS 1700'en voor mij ook nog een zonplaat in zat, heb ik toch gekozen voor deze foto van de RFO 692 met een ketelset in deze fraaie setting op de GES terminal.


december

En dan zijn we alweer aangekomen bij december. In deze maand werd in België de lijn naar Spa nog een keer aangedaan voor klassiek motorstel en het weekend daarna was het dan toch echt het moment dat het doek zou vallen voor de NS 1700'en. Speciaal voor de laatste ritten op deze zaterdag 9 december had ik op eigen initiatief 4 koersborden gemaakt welke in Bad Bentheim en op station Amsterdam Centraal in de cabine van de 1700'en werden gezet voor foto's. De dag hierna reden er 3 transporten van Keolis lintjes via Nijverdal naar Zwolle waar ze nu in de verkoop zijn gezet. Het derde weekend van december staat elk jaar vooral in het teken van de VSM Christmas Express en de SSN kerstexpress. Aangezien ik een familieweekend had had ik alleen op de zondag 17 december wat meer tijd om wat met treinen te doen. Na het transport van de 2454 CREW nabij Amersfoort ging ik door naar Elst voor de VSM. Inmiddels was het helemaal strakblauw geworden. Na de plaat bij Elst fietste ik door naar de Rijnbrug tussen Arnhem Zuid en Arnhem Centraal:

Afbeelding

Een paar minuten voor zonsondergang komt de VSM Christmas express nog 1 keer in de zon over de Rijnbrug richting Arnhem Centraal. Na deze slag maakten ze nog 1 slag naar Nijmegen tot de grote stoomlocomotieven terug naar Beekbergen zullen stomen.

En dan was dit alweer mijn jaaroverzicht! Ik kijk erg uit naar wat 2024 zal gaan brengen, ik hoop natuurlijk op weer net zo'n goed jaar als 2023. Ik wil graag iedereen bedanken die mij heeft geholpen met het uitkiezen van mijn jaaroverzicht, iedereen die ik heb ontmoet in 2023, al mijn reisgenoten en iedereen waarmee ik regelmatig/vaak op pad ben geweest dit jaar. Zonder jullie was zeker weten ruim de helft van dit jaaroverzicht niet mogelijk geweest. Op naar het nieuwe jaar! (maar eerst nog even genieten van al het vuurwerk de 31e :lol: )
Gebruikersavatar
Luka
Berichten: 1495
Lid geworden op: ma sep 02, 2019 3:30 pm
Locatie: Schiedam

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door Luka »

Prachtig overzicht! Lastig om een favoriet te kiezen
Mattie
Berichten: 610
Lid geworden op: za aug 29, 2015 3:56 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door Mattie »

Topplaten weer Clint, augustus en november zijn mijn favoerieten!
Gebruikersavatar
Rens
Site Admin
Berichten: 3432
Lid geworden op: di jan 15, 2013 3:02 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door Rens »

Een hoop mooie foto's!
JonneL
Berichten: 12
Lid geworden op: vr dec 23, 2022 4:18 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door JonneL »

Mooi overzicht Clint! Juni is de favoriet!
wmbrands
Berichten: 395
Lid geworden op: zo mei 09, 2021 8:07 am

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door wmbrands »

Mooi overzicht! Lastig kiezen maar januari is toch wel mijn favoriet.
NS1707
Berichten: 386
Lid geworden op: ma aug 25, 2014 7:50 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door NS1707 »

Heel fraai overzicht met juni en oktober als favorieten!
wessele
Berichten: 759
Lid geworden op: do jun 13, 2013 11:27 am
Locatie: Waardenburg

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door wessele »

Fraaie serie Clint! Mijn voorkeur gaat uit naar juni.
VinceCargo
Berichten: 3085
Lid geworden op: vr aug 16, 2013 4:39 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door VinceCargo »

Heel gaaf overzicht Clint! Ik ga voor april en mei (door de luchtballonnen) als favoriet
Geen handvol, maar een land vol
BjörnNielsen
Berichten: 969
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 5:39 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door BjörnNielsen »

Lekker jaaroverzicht Clint! Ik vind zelf januari en oktober de hoogtepunten
Gebruikersavatar
erica
Berichten: 3855
Lid geworden op: za mar 01, 2014 5:38 pm
Locatie: Mokum
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door erica »

November is mijn favoriet.
Rubenr
Berichten: 381
Lid geworden op: ma feb 14, 2022 6:31 pm
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door Rubenr »

Fraai overzicht Clint, je maakt het kiezen lastig, maar ik ga voor Januari en Mei!
Gebruikersavatar
RedmarStam
Berichten: 149
Lid geworden op: vr dec 28, 2018 5:01 pm
Locatie: Veendam

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door RedmarStam »

Mooi jaaroverzicht, Clint! Mei en augustus zijn mijn favo! :)
Flickr: --> Klik <--
dvc
Berichten: 488
Lid geworden op: wo nov 27, 2013 6:51 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door dvc »

Gaaf Clint! Mijn favoriet is juni, al vind ik december ook erg sfeervol!
Jona Brans
Berichten: 1633
Lid geworden op: zo mei 12, 2019 12:52 pm
Locatie: Deventer
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door Jona Brans »

Leuk overzicht heb je gemaakt Clint! Mijn favoriet is november vanwege het fraaie motief, maar februari vind ik ook erg mooi!
DDZ7504
Berichten: 3884
Lid geworden op: ma aug 25, 2014 7:50 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door DDZ7504 »

Heel mooi! Februari spant de kroon wat mij betreft.
Ik ben de wolkenlotto aan het winnen.
spurt2244
Berichten: 369
Lid geworden op: vr apr 22, 2016 8:18 am
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door spurt2244 »

Leuke platen Clint. Mei en juni zijn mijn favoriet
ClintW
Berichten: 93
Lid geworden op: zo sep 13, 2020 12:01 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door ClintW »

Bedankt voor de reacties iedereen!
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3960
Lid geworden op: ma aug 20, 2012 7:54 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door Jeroen »

Fraai overzicht!
Bitter nun boik van ut zoipuh, dan nun bult van ut werkuh
ZO6176
Berichten: 488
Lid geworden op: zo okt 04, 2020 2:46 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door ZO6176 »

Flink bezig geweest! Mooie serie. Januari is mijn favoriet
de-treinfan
Berichten: 214
Lid geworden op: ma jun 22, 2020 10:25 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door de-treinfan »

Prachtig jaaroverzicht Clint! Moeilijke keuze, maar ik ga voor juni.
KvdLee
Berichten: 473
Lid geworden op: zo mei 26, 2013 4:47 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door KvdLee »

Mooi Clint! November is hier favoriet :)
Gebruikersavatar
RemcoG
Berichten: 345
Lid geworden op: do jan 31, 2019 4:48 pm
Locatie: Omgeving Zbm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door RemcoG »

Je hebt weer een erg mooi overzicht in elkaar geflanst, Clint! Mijn favorieten zijn februari, april en juni!
Misschien kunnen we stoomlocs herintroduceren
David
Berichten: 1544
Lid geworden op: do sep 06, 2012 10:55 am
Locatie: Norrköping
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door David »

Fraaie serie! Januari en november zijn favoriet hier.
Ruben01
Berichten: 1298
Lid geworden op: do jan 04, 2018 2:41 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door Ruben01 »

Fraai overzicht Clint! Februari ben ik erg jaloers op, vooral omdat die bij mij zon uit ging...
Gebruikersavatar
derquinho
Berichten: 500
Lid geworden op: wo okt 08, 2014 1:30 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door derquinho »

Mooie platen! Februari en november springen er bij mij uit.
Kevinrail
Berichten: 427
Lid geworden op: vr feb 06, 2015 9:29 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door Kevinrail »

Heel fraai overzicht Clint! Mijn favorieten zijn de foto's van Januari, Februari & November.
arnold
Berichten: 14630
Lid geworden op: di aug 21, 2012 2:51 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Clint

Bericht door arnold »

Leuke Serie.
Plaats reactie