Jaaroverzicht 2023 Vincent

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2023.
Forumregels
Iedere gebruiker mag één topic openen, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Gebruik als topic titel het volgende formaat: Jaaroverzicht 2023 <je forum (nick)naam>
Plaats reactie
VinceCargo
Berichten: 3085
Lid geworden op: vr aug 16, 2013 4:39 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door VinceCargo »

Het is weer tijd voor een nieuw jaaroverzicht, een beetje traditie rond de kerstdagen als er in de laatste week van het jaar geen zonnige dagen meer opgegeven worden. 2023 bleek een jaar van weinig foto's, waarbij ook het overlijden van mijn oom Egbert (voor velen hier een bekende) een grote rol speelde. Egbert was mede-eigenaar van uitgeverij Uquilair waar ook Rail Magazine onder valt. Mede dankzij hem heb ik deze mooie (soms erg frustrerende) hobby; de zin om op pad te gaan was er dan ook niet altijd. Zeker omdat in 2 maanden tijd (oktober en november) ruim 70.000 dia's uit zijn collectie moesten worden uitgezocht.
Naast het overlijden van Egbert was er dit jaar tijd om 2 keer lekker naar Italië op vakantie te gaan. Hier konden ook wat plaatjes gemaakt worden, hoewel ook hier het weer (mei) wat tegen viel, en het aanbod (september) ook niet denderend was door een ontsporing in Bolzano. Nog altijd werden er diensten voor SBB Cargo en Railexperts gedraaid, waarbij door het voornamelijk overdag rijden de hobby er een beetje bij in schoot. Diverse stoomtreinen werden gepiloteerd (blijft toch geweldig) en ook mocht ik een aantal ICNG's verslepen.

Januari
Deze maand werden er slechts 6 foto's gemaakt. Een hoogtepunt was de RT&S Vectron van SBB Cargo, welke ingezet werd voor de Tui Skitrein. Het weer speelde daar echter niet mee.
Afbeelding
In week 2 van 2023 arriveerde een grote hoeveelheid Amerikaanse legervoertuigen in de haven van Vlissingen.
De troepen werden naar Polen en Litouwen gestuurd, waar zij een eenheid uit Texas af zullen lossen. De overbrenging van de troepen heeft overigens niks te maken met de oorlog tussen Oekraïne en Rusland, al is het streven van Amerika wel om altijd troepen in de buurt van Rusland te hebben. De 1275 voertuigen die in Vlissingen zijn aangekomen werden per trein vanuit de Sloehaven overgebracht naar Oost Europa, en zoals gebruikelijk voorzag DB Cargo de treinen van tractie. De meeste transporten vonden (uiteraard...) in de nacht plaats, waarbij grensovergangen Venlo en Emmerich gebruikt werden. Gelukkig waren er enkele slagen die overdag plaats vinden.
Zo ook op zondag 15 januari 2023, toen de schone 193 306 van DB Cargo met trein 49333 (Vlissingen Sloehaven - Guben) de 3 fotografen bij Angeren passeerde. De zon was net 2 minuten boven de hardnekkige sluierbewolking in het oosten uit gekomen, en daar de trein met +4 reed paste het allemaal precies. Wat graffiti op het begeleidingsrijtuig werd digitaal verwijderd.

Februari
In februari werden al wat meer foto's gemaakt. Op 14 februari 2023 werden er voor het werk met Björn plannen gesmeed om in Twente wat foto's te maken. HSL zou een kolentrein vanuit Amsterdam naar Bad Bentheim rijden met de blauwe 186 381. De blauwe Eanos'en kleurden natuurlijk lekker bij de loc. Desondanks valt de keuze op de ICB die voor HSL passeerde.
Afbeelding
In het eerste licht van de dag passeerde met nog wat laaghangende mist de 1739 met trein 141 (Amsterdam Centraal - Berlin Ostbahnhof) bij Dijkerhoek.

Maart
Maart was ook een maand waarin nauwelijks wat werd gedaan. Op 1 maart viel mijn trein vanuit Koblenz naar Rotterdam uit, en aangezien Enrico die dag aan de Rijn was besloot ik nog even met hem mee te gaan. Het bleek (naast een losse foto van mijn eigen trein op 15 maart) het enige dagje fotograferen deze maand.
Afbeelding
Al een behoorlijke tijd stonden de in Hupac huisstijl rijdende 193 490 en 193 491 in Duitsland en Nederland op de wensenlijst. Eerder fotografeerde ik de machines al in Italië, maar dichter bij huis was nog niet gelukt. Aangezien Melzo-shuttle 40031 de avond ervoor met de 193 490 uit Rotterdam was vertrokken moest deze trein natuurlijk vastgelegd worden. Bij Boppard Hirzenach passeert de SBB Cargo 193 490 met trein 40031 naar Melzo Scalo de 2 verblijde Hollanders.

April 1
Door een aanrijding rond Boxtel kon de "Ceneri" 193 518 van SBB Cargo in de achtertuin worden vastgelegd. Ook werd mijn eerste (en enigste) foto van een Volker Rail 1700 gemaakt. Een foto die mij wat later nog een model van de loc opleverde in een fotowedstrijd. April was ook de maand waarin ik de enige foto's van de gouden Class 66 653-07 kon maken, de loc is inmiddels Beacon-blauw.
Een tripje naar de lijn Bremen-Wunstorf leverde een aantal leuke foto's op. Zo kon ein-de-lijk de gele EVB 159 231 gefotografeerd worden. Ook een HHPI 159, WLC AlphaTrains 193 en MKB 248 konden o.a. aan de collectie toegevoegd worden.
Afbeelding
De keuze valt echter niet op een foto van bovenstaande trip. Op zondag 23 april 2023 reed de Stoom Stichting Nederland in opdracht van Het Stoomgenootschap de "Bossche Bollen Express". De reizigers konden instappen te 's Hertogenbosch, waarna de rit via Tilburg, Rotterdam, Den Haag HS en Leiden naar Haarlem vervolgd werd. Hier konden de reizigers het bloemencorso bezoeken, waarna de rit vanuit Haarlem via Leiden, Den Haag HS, Woerden en Utrecht weer in 's Hertogenbosch eindigde. Het lege materieel voor de rit kon ter hoogte van Woerden gefotografeerd worden. De foto toont de 01 1075 met 9 rijtuigen als trein 70483 (Rotterdam Noord Goederen - 's Hertogenbosch).

April 2
Afbeelding
Op donderdag 27 april 2023, tevens Koningsdag, reed Railexperts voor de NVBS een rondrit Amersfoort - Coevorden - Bad Bentheim (met de BE) - Amersfoort. Voorafgaand aan de rit werden de rijtuigen opgehaald bij de Stoom Stichting Nederland. Aangezien ik moest werken deze dag kon ik niks met de rit, maar doordat de dienst de voorgaande dag dusdanig uit liep kon ik gelukkig nog wel iets met de overbrenging van de rijtuigen. Zo zien we om 7:46 's morgens de 1251 van Railexperts met trein 70471 uit Rotterdam Noord Goederen naar Amersfoort ter hoogte van Papekop passeren.

Mei 1
Vakantie! Met het vrouwtje werd naar het Lago Maggiore gereden. Hier hadden we een geweldig, typisch Italiaans ingerichte B&B gevonden met eigen zwembad. De stekken bij Somma Lombardo en Vergiate lagen in de buurt, reden genoeg om een poging te doen daar wat te klikken. Ik kwam van een koude kermis thuis na een bezoek aan Vergiate: compleet dichtgegroeid.... Gelukkig kon er in Somma Lombardo nog wel gefotografeerd worden.
Afbeelding
Nadat er 2 treinen (beide DiG 193 met Tonerde-trein) nog net in de zon voorbij waren gekomen werd het tijd voor het hoogtepunt van deze enige dag fotograferen. Terwijl de onweersbuien steeds dichterbij kwamen, de zongaten steeds kleiner werden en de eerste bliksemschichten al zichtbaar werden was er nog een trein van SBB Cargo in aantocht. De 193 520 en 193 461, een bont gekleurd duo zo bij elkaar, trokken trein 40203 (Waalhaven-Zuid - Gallarate) op 11 mei 2023 langs Somma Lombardo. Op de weg terug naar ons verblijf aan het Lago Maggiore moest ik in een tunnel stoppen vanwege behoorlijk grote hagelstenen. Het bleef de 2,5 uur daarna hard regenen, hagelen en onweren, maar dat was niet erg: de buit was binnen en vanuit ons verblijf zorgde het voor een mooi schouwspel boven het meer :-)

Mei 2
Een van de hoofddoelen voor dit jaar was de kolentrein van RRF tussen de Maasvlakte en Gelsenkirchen-Scholven.
Afbeelding
Op 23 mei 2023 brak vlak voor passage van de trein de zon door. De foto toont Class 66 653-01 met kolentrein 49799 van de Maasvlakte naar Kraftwerk Scholven in Gelschenkirchen bij Dordrecht-Zuid. Inmiddels is deze stek volledig verziekt door geluidsmuren.

Juni
Vlak na aankomst in de Amsterdam Westhaven met de VSM 23 071 en 23 076 en de Westfalendampf trein kreeg ik het nieuws te horen dat mijn oom was overleden. Gelukkig werd ik door de mannen goed opgevangen; er stond ook nog een terugrit op het programma die ik gelukkig gewoon kon doen. Een periode van rouw volgde, en omdat het mij allemaal even wat teveel werd nam ik eind van de maand wat dagen vrij.
Het Leinetal was "booming" onder de Nederlanders dit jaar. Het leuke aanbod met garantie voor dikke 159'ers voor de Laugetreinen zijn natuurlijk reden genoeg om die hoek ook eens op te zoeken, hoewel ik eigenlijk voornemens was door te rijden naar Tsjechië. Helaas zat het weer voor die hoek niet helemaal mee in de voorspellingen. Op deze manier kon ik wel een 181 met autotrein fotograferen onderweg naar het Leinetal. Ook een Budamar 193 kon met een Touax autotrein worden afgestreept.
Afbeelding
De keuze valt echter op een van de hoofddoelen van deze trip. Waar het op 27 juni een ochtend leek te worden waar alles mee zat, bleek dat na het verkassen vanuit Elze naar Dehnsen toch niet echt het geval. Maarliefst 4 treinen, Lokomotion, EGP, Boxxpress en HVLE, werden achter elkaar "dichtgereden". Je verzint het niet... Gelukkig kon wel de 159 232 van HLG / Infraleuna worden gefotografeerd, welke onderweg was met trein 60956 uit Wunstorf (Bokeloh) naar Gerstungen (Heimboldshausen).

Juli
In juli werden er geen hele boeiende foto's gemaakt. De Locmasta 193 kon eindelijk gefotografeerd worden, alsmede de Lok-Spitze 193. Maar aangezien het beide BR foto's zijn kies ik liever voor wat anders.

Augustus 1
Een mega succesvolle dag in het Leinetal met Jelani en Tibbe leverde meerdere fraaie EuroDual's (HVLE, Infraleuna, HLG en VTG) op. Daarnaast kon SETG met een fraaie Mercer-holz trein gefotografeerd worden en konden een blauwe 181, Raildox 187 en EBS 250 (155) afgestreept worden. Toen het 's avonds stil viel deden we nog een poging bij Peine, wat nog een aantal treinen van HVLE, Budamar, Captrain, HSL en RheinCargo opleverde. Anderhalve week later deed ik het met Enrico nog eens over, en konden o.a. een NeS 159, EVB 159 (de gele), EBS 156, rood-beige 181 en BSAS 159 gefotografeerd worden.
Afbeelding
De keuze valt op de EVB 159 231, één van de hoofddoelen van onze trip. De Schwaigerholz trein van EVB rijdt op dinsdagen met een Eurodual uit Plattling naar Brake (Unterweser) en rijdt de laatste tijd dusdanig onregelmatig dat het maar de vraag is of deze voor het donker in het Haunetal zou zijn. De trein had op dinsdag problemen met een wagen, en zou in plaats van 10 uur 's ochtends pas om 16 uur gaan vertrekken; kansloos voor ons dus. Zeker toen bleek dat de trein daadwerkelijk om 16 uur vertrok hadden we de moed opgegeven. De zoveelste poging voor deze loc + trein die de prullenbak in kon. Niks bleek echter minder waar toen ik 's avonds nog eens keek en de trein niet verder dan Regensburg was gekomen. Een rekensommetje leerde dat de trein ongeveer 7 uur nodig zou hebben tot onze ochtendstek bij Obernjesa, dus een vertrek rond middernacht zou betekenen dat we deze trein nog wel zouden kunnen gaan zien. Nadat ik Enrico had geïnformeerd vertrok de trein precies uit Regensburg, de klok sloeg toen precies 22:00. Wederom gaven we de moed op, het mocht simpelweg niet zo zijn.
Toen ik de volgende ochtend om 3:45 in een véél te warme hotelkamer wakker werd en niet meer kon slapen besloot ik nog eens te kijken waar de trein inmiddels uit hing. Met een goed uur zou die toch al in de buurt moeten zijn. Het geluk bleek echter aan onze zijde: de trein had 2 uur vertraging opgelopen tussen Nürnberg en Gemünden, wat zou inhouden dat de trein tussen 7:15 en 7:45 bij ons zou moeten zijn. Ik besloot Enrico een uurtje eerder wakker te trommelen, en zo konden we met een bak koffie en verse broodjes naar de ochtendstek.
Na de passage van de Infraleuna 159 met Lauge-trein hoefden we niet lang meer te wachten: een kwartiertje later passeerde de 159 231 van EVB met de prachtig bijkleurende Schwaigerholz trein 95038 de fotografen bij Obernjesa. Op de teller had de trein maarliefst 11 uur vertraging.

Augustus 2
Afbeelding
We besloten een tweede poging te doen voor EVB in Einbeck-Salzderhelden, maar daar bleek het volledig mistig te zijn. We besloten een stukje terug te rijden naar Vogelbeck, waar onderweg de mist net weg trok. Na Boxxpress en TX Logistik passeerde de HVLE 159 246 met trein 69628 uit Sehnde naar Heringen (Werra). Even later zou NeS helaas nét te laat komen om nog in de zon te passeren: oprukkende sluierbewolking gooide roet in het eten.

September
Bij het evenement Terug naar Toen werden wat leuke plaatjes gemaakt. Tevens kon er eindelijk een blauwe SBB Vectron gefotografeerd worden voor de zondagse Mortara-shuttle welke via Bad Bentheim rijdt. Halverwege de maand werd weer vertrokken voor een vakantie in Italië, dit keer aan het Gardameer in Lazise. Vanaf daar is het een kwartiertje rijden naar Peschiera del Garda en een klein uurtje naar de leukere stekken op de Brennerlijn.
Afbeelding
Op 26 september ontspoorde er een trein van ÖBB in Bolzano waardoor een dag later het verkeer wat tegen viel. Toch werd op 27 september een poging gedaan. Een groot gebied met sluierbewolking zorgde ervoor dat ik niet in Volano, maar ten noorden van Mezzocorona moest beginnen. De Offroad 193 werd net gemist, en Lokomotion passeerde met 2 saaie Railpool 186'ers. Verder bleef het erg stil, en zouden er alleen nog 2 treinen van TXL in aantocht zijn. Een locwissel in Trento Roncafort zorgde voor flinke oponthoud voor beide treinen, waardoor de zonnestand wat kritisch begon te worden. Gelukkig viel het nog enigszins mee toen de eerste trein in beeld kwam. Trein 43100 uit Verona Quadrante Europa werd getrokken door de "TXLeitwolf" 193 554 en "Locmasta" 193 299. Bij Salorno kon de fraaie combinatie met de volbeladen trein vastgelegd worden.

Oktober
Er werden in oktober geen foto's gemaakt.

November
In november werd de camera ook niet aangeraakt, tot op 28 november ineens wat zon werd opgegeven. Aangezien het mijn laatste kans zou zijn om een plaatje te maken van een IC Berlijn met 1700 werd even naar Hoevelaken gereden.
Afbeelding
De vanwege het afscheid van de serie 1700 bestickerde 1750 passeerde met trein 148 uit Berlijn naar Amsterdam Centraal bij Hoevelaken.
De loc draagt de tekst "Na 30 jaar trouwe dienst zwaai ik af", terwijl de stam rijtuigen voorzien is van de tekst "19.11.2023 Abschiedsfahrt / Afscheidsrit NS 1700". Echt veel platen van de 1700’en voor de ICB heb ik niet; deze was dan ook zeer welkom!

December
Jeetje wat is deze maand nat en winderig.. De camera ligt dan ook lekker in de kast en komt er dit jaar niet meer uit ;-)

Rest mij iedereen fijne dagen en een goede jaarwisseling te wensen!
Geen handvol, maar een land vol
wessele
Berichten: 759
Lid geworden op: do jun 13, 2013 11:27 am
Locatie: Waardenburg

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door wessele »

Ondanks het tijdsgebrek toch een nette serie Vince! September is mijn favoriet.
Gebruikersavatar
stijn55
Berichten: 396
Lid geworden op: vr mei 08, 2020 7:40 am
Locatie: Deurne

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door stijn55 »

Heerlijk divers Vincent! Uit alle hoeken.
September is favoriet.
de-treinfan
Berichten: 214
Lid geworden op: ma jun 22, 2020 10:25 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door de-treinfan »

Fantastisch overzicht zoals altijd! Het was een moeilijke keuze, maar Juni is mijn favoriet.
LEOSCRIBENS
Berichten: 499
Lid geworden op: di mar 30, 2021 8:50 am

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door LEOSCRIBENS »

Mooi jaaroverzicht Vincent met maart ala mijn favoriet. Heel veel sterkte nog met het verlies van je oom en alles, wat daaraan gekoppeld is. En succes in 2024 met minder dichtgereden cargo's
Gebruikersavatar
Peter
Site Admin
Berichten: 7625
Lid geworden op: di aug 21, 2012 8:04 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Peter »

Lekker Vince!
“Hallo cargo!”
arnold
Berichten: 14629
Lid geworden op: di aug 21, 2012 2:51 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door arnold »

Mooie serie plaatjes. Moeilijk om favoriet uit te kiezen.
NS1707
Berichten: 386
Lid geworden op: ma aug 25, 2014 7:50 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door NS1707 »

Heel gaaf internationaal overzicht, Vincent! De eerste meiplaat is uiterst fraai met die lucht!
DDZ7504
Berichten: 3884
Lid geworden op: ma aug 25, 2014 7:50 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door DDZ7504 »

Fantastisch overzicht weer! Ik kan werkelijk niet kiezen...
Ik ben de wolkenlotto aan het winnen.
Gebruikersavatar
Marcel
Berichten: 2342
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 6:55 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Marcel »

Toch weer meer dan genoeg zogenaamde Vince klappers.
"The chase is better than the catch."
Mattie
Berichten: 610
Lid geworden op: za aug 29, 2015 3:56 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Mattie »

Prachtig zonnige serie Vincent, de Mei’s zijn mijn favorieten!
Rubenr
Berichten: 381
Lid geworden op: ma feb 14, 2022 6:31 pm
Locatie: Renswoude
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Rubenr »

Prachtig overzicht, stuk voor stuk mooie platen!
Gebruikersavatar
erica
Berichten: 3853
Lid geworden op: za mar 01, 2014 5:38 pm
Locatie: Mokum
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door erica »

September is mijn favoriet.
BjörnNielsen
Berichten: 969
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 5:39 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door BjörnNielsen »

Zoveel knallers dit jaar! Erg fraai jaaroverzicht ondanks de maanden met weinig/geen foto's. De beide platen augustus doen t m wel het meest bij mij, al was het alleen maar vanwege het feit dat het een trip was waar je bij had moeten zijn!
tiemen
Berichten: 236
Lid geworden op: di mar 12, 2019 11:26 am

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door tiemen »

Fraaie reeks Vince! Mijn favoriet is de 1750 in november ;)
Gebruikersavatar
RedmarStam
Berichten: 149
Lid geworden op: vr dec 28, 2018 5:01 pm
Locatie: Veendam

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door RedmarStam »

Weer een lekker jaaroverzicht, Vincent. Lastig om een favoriet aan te wijzen.. :lol: :P
Flickr: --> Klik <--
Gebruikersavatar
derquinho
Berichten: 500
Lid geworden op: wo okt 08, 2014 1:30 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door derquinho »

Heel fraai! April 2 vind ik erg mooi, maar de 1700 in de mist van februari is mijn favoriet!
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3960
Lid geworden op: ma aug 20, 2012 7:54 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Jeroen »

Fraaie reeks,Vince! Augustus 1 is toch de ultieme trein!
Bitter nun boik van ut zoipuh, dan nun bult van ut werkuh
Kevinrail
Berichten: 427
Lid geworden op: vr feb 06, 2015 9:29 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Kevinrail »

Je hebt er weer een fraai jaaroverzicht van gemaakt Vincent! Het is ook dit jaar weer lastig kiezen maar ik ga voor de foto's april 2, mei 2 en november.
ZO6176
Berichten: 488
Lid geworden op: zo okt 04, 2020 2:46 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door ZO6176 »

Allereerst sterkte met het verlies. Fraaie serie plaatjes. Februari is mijn favoriet. Misschien niet de meest boeiende trein, maar vond de foto gewoon goed gelukt.
Peter1978
Berichten: 75
Lid geworden op: wo feb 03, 2016 10:39 am
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Peter1978 »

Mooie fotoserie Vincent! Mei 1 met de Vectrons en de naderende onweersbuien is mijn favoriet!
Mijn foto's op Flickr
1622
Berichten: 317
Lid geworden op: zo dec 30, 2012 8:15 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door 1622 »

Zonnig overzicht! Februari is favoriet!
David
Berichten: 1544
Lid geworden op: do sep 06, 2012 10:55 am
Locatie: Norrköping
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door David »

Prachtige serie weer!
ov_wijzer
Berichten: 932
Lid geworden op: do nov 15, 2012 2:39 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door ov_wijzer »

Lekkere serie. Mei 2 mijn favoriert.
Staaijeren
Berichten: 266
Lid geworden op: di mei 03, 2016 6:41 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Staaijeren »

Prachtig mooie serie Vincent ik ga voor augustus 2
Foto's op Flickr
spotterbram
Berichten: 35
Lid geworden op: zo mei 03, 2020 1:30 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door spotterbram »

Fraaie serie, Augustus 1 en September zijn mijn favoriet
Gebruikersavatar
Rens
Site Admin
Berichten: 3432
Lid geworden op: di jan 15, 2013 3:02 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Rens »

Mooi overzicht met veel knallers!
ICEmaster
Berichten: 184
Lid geworden op: zo jul 17, 2016 12:35 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door ICEmaster »

Ondanks het mindere jaar toch fraaie foto’s! Een favoriet is moeilijk kiezen😬
Ik fotografeer op zonne-energie
dvc
Berichten: 488
Lid geworden op: wo nov 27, 2013 6:51 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door dvc »

Mooi overzicht Vincent, februari is erg sfeervol!
Gebruikersavatar
kay-cee
Berichten: 1278
Lid geworden op: za aug 02, 2014 6:17 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door kay-cee »

Mooi internationaal overzicht Vincent! Wat mij betreft zijn Februari, Augustus 1 en September de echte toppplaten! Erg mooie kleuren daarin!
ovlov
Berichten: 265
Lid geworden op: di mei 20, 2014 3:20 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door ovlov »

Fraai overzicht. Ik ga voor februari.
Gebruikersavatar
RemcoG
Berichten: 345
Lid geworden op: do jan 31, 2019 4:48 pm
Locatie: Omgeving Zbm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door RemcoG »

Vincent, dit is weer een geweldig mooi overzicht!! Mei 2 is by far mijn favoriet! Al is april 2 ook erg fraai! Augustus 2 mag er trouwens ook wel zijn!!
Misschien kunnen we stoomlocs herintroduceren
TrainplazaNL
Berichten: 177
Lid geworden op: wo jun 13, 2018 3:30 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door TrainplazaNL »

Fraai jaaroverzicht! Mijn favoriet is de eerste foto van augustus!
ThijsvLoon
Berichten: 157
Lid geworden op: di dec 31, 2019 3:43 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door ThijsvLoon »

Ontzettend fraai overzicht Vincent!
NovioSites
Berichten: 1227
Lid geworden op: ma mei 13, 2013 2:55 pm
Locatie: Bgn

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door NovioSites »

Prachtig jaaroverzicht Vincent!
robehv
Berichten: 968
Lid geworden op: zo aug 26, 2012 12:07 pm
Locatie: Helmond

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door robehv »

Mooi overzicht :)
Parttime member van Brabantroute Prestatie Team
Ruben01
Berichten: 1298
Lid geworden op: do jan 04, 2018 2:41 pm
Locatie: Ede
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door Ruben01 »

Wat een gaaf overzicht wederom! De Italië foto's vind ik erg fraai (iets om op de ellenlange to-dolijst te zetten).
Gebruikersavatar
wouterder
Berichten: 739
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 8:36 pm

Re: Jaaroverzicht 2023 Vincent

Bericht door wouterder »

Toch een mooi overzichtje gemaakt!
Plaats reactie