Jaaroverzicht 2018 John van Staaijeren

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2018.
Forumregels
Iedere gebruiker mag één topic openen, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Gebruik als topic titel het volgende formaat: Jaaroverzicht 2018 <je forum (nick)naam>

Succes met de selectie!
Plaats reactie
Staaijeren
Berichten: 265
Lid geworden op: di mei 03, 2016 6:41 pm

Jaaroverzicht 2018 John van Staaijeren

Bericht door Staaijeren »

Hier mijn jaaroverzicht van 2018. Het mooiste van dit jaar is voor mij dat leasemaatschappij akiem bij de pers presentatie voor het bestellen van 33 TRAXX locomotieven bij Bombardier op 12 november daarbij een foto van mij erbij plaatste. Deze foto in het overzicht van extra Januari, verder in dit overzicht natuurlijk de mooie uitvoeringen van de HSL en RTBC locs.
Hierbij wens ik iedereen heel fijne kerstdagen en een goed en gezond 2019.

Januari

Afbeelding
187 521-0 voor CTL Logistics/akiem met ermewa-GATX en wascosa keteltrein net voor Graben-Neudorf richting Mannheim.

Februari

Afbeelding
Vossloh type DE 18 nummer 92 80 4185 015-9 voor RheinCargo met silowagens op de Hamm-Osterfeld thv. Pelkum richting Duisburg.

Maart

Afbeelding
FLIXTRAIN ES 64 U2-005 Köln - Hamburg Altona, DispoMRCE 182 505-8 vanuit Troisdorf richting Köln Hbf thv. Keulen Porz.

April

Afbeelding
CAPTRAIN 185 578-2 ,Schneller Grüner Hamburg, met een gevarieerde keteltein richting Uelzen thv Radbruch-Bardowick.

Mei

Afbeelding
akiem 187 014-6 hier nog met Captrain logo maar voor Raildox - Erfurt te Graben-Neudorf richting Karlsruhe.

Juni

Afbeelding
187 500-4 HSL logistik - akiem, European Logistics Together. Met keteltrein, wascosa - ermewa - GATX, thv. Mecklar - Ludwigsau richting het zuiden Fulda.

Juli

Afbeelding
193 331-6 DB Cargo. De 500 ste geleverde Siemens Vectron. Met een unit-cargo vanaf de Kijfhoek naar Gremberg thv. Venlo-Blerick.

Augustus

Afbeelding
247 903-8 DBC DE Vectron met unit cargo voorbij Braunschweig oost richting Helmstedt.

September

Afbeelding
186 383-6 HSL - AKIEM met een VTG kolentrein, 22 wagens, langs Hulten. In opdracht van VTG Rail Logistics rijdt HSL deze kolentreinen door lage waterstand in de Rijn, vanaf Maasvlakte EMO naar Dillingen.

Oktober

Afbeelding
186 426-3 RTB CARGO "ROTTERDAM" met de Blerick shuttle vanaf Rotterdam bij Dordrecht zuid.

November

Afbeelding
187 317-3 Raildox Erfurt mit last-mile-diesel, Wir suchen dich zur ausbildung zum lokführer, met nieuwe K+S Wascosa wagens, type Tanpps, voor potas ( Kaliumcarbonaat ), zout en kunstmestproducten. Langs Mecklar – Ludwigsau onderweg naar de K+S Kalimijn te Neuhof.

December

Afbeelding
186 382-8 HSL logistik - akiem met een lege VTG kolentrein langs het Rail Service Center Rotterdam-Vondelingenweg vanuit Oberhausen West naar Rotterdam Europoort-Maasvlakte. Voor dit transport is Thyssen-Krupp de opdrachtgever voor VTG Rail logistics die HSL als vervoerder heeft.
Foto's op Flickr
Gebruikersavatar
rob1965
Berichten: 1542
Lid geworden op: za jul 14, 2018 7:29 am

Re: Jaaroverzicht John van Staaijeren

Bericht door rob1965 »

Erg fraaie foto’s!
Ik ben niet blasé bij een Nez-Cassé. Het slaat nergens op, maar het rijmt wel top :-))
BjörnNielsen
Berichten: 965
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 5:39 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2018 John van Staaijeren

Bericht door BjörnNielsen »

November is wel de knaller!
Gebruikersavatar
Rens
Site Admin
Berichten: 3407
Lid geworden op: di jan 15, 2013 3:02 pm

Re: Jaaroverzicht 2018 John van Staaijeren

Bericht door Rens »

Veel leuks gezien! Mijn favoriete foto is juli.
Gebruikersavatar
rob1965
Berichten: 1542
Lid geworden op: za jul 14, 2018 7:29 am

Re: Jaaroverzicht 2018 John van Staaijeren

Bericht door rob1965 »

Kleurrijk overzicht! Erg fraai. Favorieten zijn voor mij juni en juli.
Ik ben niet blasé bij een Nez-Cassé. Het slaat nergens op, maar het rijmt wel top :-))
Plaats reactie