Jaaroverzicht 2016 jona01

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2016.
Forumregels
Iedere gebruiker mag één topic openen, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Gebruik als topic titel het volgende formaat: Jaaroverzicht 2016 <je forum (nick)naam>

Succes met de selectie!
jona01
Berichten: 174
Lid geworden op: di mar 15, 2016 4:13 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Jaaroverzicht 2016 jona01

Bericht door jona01 »

Januari
op 31 januari zag ik op rollandrail dat er een Lege Gefco autotrein naar Bad Bentheim ging met de 1619 ervoor. ik heb geen moment gewacht en ging naar het station daar heb ik deze plaat geschoten.
Afbeelding

Februari
17 februari stond ik op het station toen ik een melding kreeg dat de HSL 1304 met een keteltrein er aankwam.
Afbeelding

Maart
30 maart kwam locon 9901 + locon 189 098 met lege containerdraagwagens door Apeldoorn richting Bad Bentheim.
Afbeelding

April
23 april was de 1621 van captrain gestrand in deventer goederen met een autotrein. De 1619 kwam hem ophalen.
Afbeelding

Mei
11 mei reed de 1832 van HSL een keteltrein.
Afbeelding

Juni
19 juni werden er 2 traxxen door een class 66 overgebracht van Bad Bentheim naar Amersfoort.
Afbeelding

Juli
Op een bloed hete 19 juli naar het station geweest voor de DDM-1.
Afbeelding

Augustus
9 Augustus naar de Waalhaven geweest waar ik een diesel traxx op de plaat kon krijgen.
Afbeelding

September
3 september bij de VSM bij terug naar toen geweest.
Afbeelding

Oktober
8 Oktober was op de VSM lijn het evenement andere tijden.
Afbeelding

November
22 November stond de RRF 561-4 met een Keteltrein defect te Apeldoorn.
Afbeelding

December
7 December reed de RRF 4401 een lege buizentrein naar Bad Bentheim.
Afbeelding

foto's staan ook op Flickr https://www.flickr.com/photos/138801503@N07/" target="_blank
Plaats reactie