Boisleux-au-Mont (FR)

Interessante spotplekken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rens
Site Admin
Berichten: 3404
Lid geworden op: di jan 15, 2013 3:02 pm

Boisleux-au-Mont (FR)

Bericht door Rens »

Over een paar weken is het vakantie en wordt er weer naar het zuiden afgereisd. Met het idee om een enkele stop om de benen te strekken te combineren met (wellicht) een spoorfoto kwam ik op Boisleux-au-Mont uit. Ik kan op flickr meerdere foto's van daar in de omgeving vinden (onder andere van Mattias), waarbij het mij opvalt dat dat allemaal middagplaten zijn. Weet iemand of er in/bij Boisleux-au-Mont ook mooie ochtendstekken zijn? Google streetview is in die omgeving een beetje in de war en kan geen goede 360-views tonen die overeenkomen met waar ik mijn poppetje plaats :P
Gebruikersavatar
mattias
Berichten: 680
Lid geworden op: wo apr 17, 2013 8:08 am
Locatie: Wervik (BE)
Contacteer:

Re: Boisleux-au-Mont (FR)

Bericht door mattias »

Goeie morgend,

Euhm.. Ik zal meteen met de deur in huis vallen en u mededelen dat ik zelf geen ochtendpunt ken op die lijn.. :(
Kben er steeds in de namiddag/avond naartoe gereden.
De laatste keer stamt zelfs af van een jaar geleden.
De spoorlijn werd 2 jaar geleden eens ferm onder handen genomen met snoeiwerken.
Helaas, zoals vaker in Frankrijk, heeft de begroeiing de overwinning toch in handen en zijn grote delen van de spoorlijn weer dichtgegroeid.

Ik zal je met andere woorden niet meteen kunnen helpen!
Foto's te bezichtigen op: Bfoto en Flickr
Gebruikersavatar
Rens
Site Admin
Berichten: 3404
Lid geworden op: di jan 15, 2013 3:02 pm

Re: Boisleux-au-Mont (FR)

Bericht door Rens »

Dank voor je reactie! Ik zal dan nog eens verder zoeken of ik er een stek kan vinden:smile:
Plaats reactie