Jaaroverzicht 2013 Saitzee

Post hier je beste, mooiste, speciaalste spoorfoto's van 2013.
Forumregels
Iedere gebruiker heeft recht op één topic, dus gebruik hem goed. Een topic mag uit maximaal 12 foto's bestaan, dit is dus gemiddeld één foto per maand. Het mooiste is natuurlijk als er daadwerkelijk één foto per maand wordt geselecteerd, maar dit is niet verplicht. Succes met de selectie!
Plaats reactie
Saitzee
Berichten: 587
Lid geworden op: zo mar 10, 2013 8:56 am

Jaaroverzicht 2013 Saitzee

Bericht door Saitzee »

Hoi

Hierbij mijn jaaroverzicht.

Afbeelding
20 januari was ik speciaal achter de Rurtalbahn aan geweest met de autotrein uit Emmerich. Deze dag stond vooral in het teken van de sneeuw. Op de foto kom de V204 Sloe binnen gereden met de beladen trein.


Afbeelding
12 februari was ik alweer in Oostenrijk oftewel Kufstein. Op de foto wachten de Lokomotion 189 908 en 186 102 met een beladen container trein op het vertrek ri de Brenner.

Afbeelding
15 februari ging ik weer naar huis toe vanuit München. Op de foto had zien we nog even de 218 401 met de CNL uit Amsterdam rangeren.

Afbeelding
28 maart zou de Rheincargo DE61 met de witte kolen set weer ri Amsterdam rijden. En zo zien we hier de trein door Veenendaal de Klomp komen.

Afbeelding
April was een maand dat ik niet of weinig langs de baan stond. Maar mei was ik weer her en der geweest maar natuurlijk 1 van de laatste dagen dat de V250 nog proefritten mocht rijden door het land was op 27 mei. Zo zien we het stel hier door Kampen zuid komen op weg naar de Watergraafsmeer.

Afbeelding
22 juni reed de NVBS met een speciale trein vanuit Kalderkirchen naar het museum in Koblenz. Op de foto zien we de trein alweer op de terug weg ri Kalderkirchen.

Afbeelding
Door div werkzaamheden in het binnen en buitenland werd de Flabaka trein uit Beverwijk via div routes omgeleid. Zo kwam de trein oa door Flevoland en Overijssel. Op 15 juli zien we de trein bij Zwolle de Hanzeboog af rijden ri Amersfoort. DBS 189 070 was de trekkracht.

Afbeelding
Eind juli begin augustus was ik een tripje Duitsland weer. Toen mocht ook zeker een dagje Nord Sud Strecke niet ontbreken
Zo zien we op de foto TXL 185 530 door Gemunden komen op weg naar het noorden. Dit was ook een dagje dat ik oa PCT WLB en nog een paar mooie vervoerders zag.

Afbeelding
Naast Metrans en DBS was nu ook de beurt aan Locon om met een goederen trein over de Hanzelijn te rijden. Zo zien we de Locon 1571 met lege vuil trein op weg naar Amersfoort thv Dronten Foto is gemaakt op 28 september 2013

Afbeelding
19 oktober ben ik speciaal voor wat claasjes geweld naar Limburg afgereisd. Zo kwam ik oa deze Crossral 6310 tegen met de Verona shuttle hier thv Geulle

Afbeelding
8 november ben ik naar Laarwald afgereisd alwaar ik de Be D20 op de foto had gezet met Pinnow shuttle. Tevens dit was ook 1 van me 1e foto's met me nieuwe camera.

Afbeelding
Als afsluiter van 2013 was ik nog even afgereisd naar Swalmen alwaar de RTB V266 door kwam met een ketel trein ri Venlo.

En nog natuurlijk iedereen de beste wensen.

Saitzee
Laatst gewijzigd door Saitzee op za jan 04, 2014 1:06 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Marcel
Berichten: 2342
Lid geworden op: vr aug 24, 2012 6:55 pm
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2013 Saitzee

Bericht door Marcel »

Leuke serie gemaakt Sytze.
"The chase is better than the catch."
arnold
Berichten: 14486
Lid geworden op: di aug 21, 2012 2:51 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2013 Saitzee

Bericht door arnold »

Idd erg leuk!
Gebruikersavatar
Peter
Site Admin
Berichten: 7617
Lid geworden op: di aug 21, 2012 8:04 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2013 Saitzee

Bericht door Peter »

Leuk!
“Hallo cargo!”
Gebruikersavatar
Rens
Site Admin
Berichten: 3405
Lid geworden op: di jan 15, 2013 3:02 pm

Re: Jaaroverzicht 2013 Saitzee

Bericht door Rens »

Leuk jaaroverzicht heb je verzameld!
Gebruikersavatar
mattias
Berichten: 680
Lid geworden op: wo apr 17, 2013 8:08 am
Locatie: Wervik (BE)
Contacteer:

Re: Jaaroverzicht 2013 Saitzee

Bericht door mattias »

Je hebt duidelijk plezier beleefd aan 2013!
Toffe plaatjes in dit digitale overzicht!
Foto's te bezichtigen op: Bfoto en Flickr
Plaats reactie