Vr 11 sep 2015 | Goederenvervoer in en rond Limburg

Spoorse evenmenten? Deze plek is gereserveerd voor aankondigingen en bijzonderheden.
Forumregels
Graag het volgende formaat gebruiken voor de titel van een topic: 'Dag en datum of periode | Naam van het evenement'
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter
Site Admin
Berichten: 7623
Lid geworden op: di aug 21, 2012 8:04 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Vr 11 sep 2015 | Goederenvervoer in en rond Limburg

Bericht door Peter »

Omdat onze beheerder waarschijnlijk niet zo van stijlloze zelfpromotie houdt, doe ik het. :-))

Met gepaste trots presenteer ik u:

Goederenvervoer in en rond Limburg

Een lezing (digitaal) gepresenteerd door Ronnie Beijers

Een fotografisch overzicht van de ontwikkelingen in het goederenvervoer in en door Limburg vanaf 2011. Er wordt niet alleen stilgestaan bij het vervoer dat begint of eindigt in Limburg, maar ook het doorgaande vervoer richting Duitsland en België komt voorbij. Verder wordt er nog aandacht besteed aan de regio Aachen en de Montzenroute, de goederenspoorlijn vanaf Aachen West richting België.

Bijeenkomst in Restaurant Station Schin op Geul gelegen aan de Baanweg 1. De avond begint om 19.30 u. en eindigt rond 22.30 u. Er wordt een bijdrage van €2,50 per bijeenkomst gevraagd van de leden. (Hoe dat met niet NVBS-leden zit weet ik eigenlijk niet. :P )

Bron: NVBS - Afdeling Zuid-Limburg
“Hallo cargo!”
JUSTINIAN
Berichten: 1542
Lid geworden op: vr mar 15, 2013 8:13 pm

Re: Vr 11 sep 2015 | Goederenvervoer in en rond Limburg

Bericht door JUSTINIAN »

Wat niet-leden van de NVBS betreft: vijf jaar geleden kon ik gewoon tegen betaling enkele presentaties van de NVBS te Arnhem bijwonen. Helaas kan ik de 11e niet aanwezig zijn omdat ik dan -als alles doorgaat- nét in Zweden ben om te Gävle het jubileum van 100 jaar elektrische spoorwegen in Zweden mee te vieren.
marcelwijers
Berichten: 40
Lid geworden op: do mar 19, 2015 8:32 pm

Re: Vr 11 sep 2015 | Goederenvervoer in en rond Limburg

Bericht door marcelwijers »

JUSTINIAN schreef:Wat niet-leden van de NVBS betreft: vijf jaar geleden kon ik gewoon tegen betaling enkele presentaties van de NVBS te Arnhem bijwonen.
Bij de NVBS Arnhem is dat nog steeds mogelijk, elke eerste woensdag van de maand. Van September tot en met mei.

Denk als je naar Zuid Limburg wilt, ze gewoon een mailtje moet sturen. Dan weet je het zo.

Groeten,

Marcel
Plaats reactie