Gewoon een paar plaatjes van mijn hobby in Europa 15'/16

Ruimte voor het plaatsen van foto's en reportages.
Forumregels
Graag het volgende formaat gebruiken voor de titel van een fototopic: 'Datum of periode | Thema of locatie(s) van de fotoserie'
Plaats reactie
Marc Vlot
Berichten: 522
Lid geworden op: ma sep 28, 2015 4:51 pm
Locatie: Leerdam

Gewoon een paar plaatjes van mijn hobby in Europa 15'/16

Bericht door Marc Vlot »

'We beginnen natuurlijk in Giessen-Oudekerk, omdat ik daar hem meeste ben en daar ook vlakbij woon' Nu jullie mij al een beetje kennen over mijn uiterlijk, wil ik ook een aantal foto's aan jullie allemaal laten zien. Ik maak vaak foto's in Giessen-Oudekerk, en als ik ergens anders geen ga, wordt er van te voren een heel plan gemaakt wat er allemaal langs komt bij de lijn.

Vandaag was ik van plan om even bij de BR te gaan kijken. Deze 2 treinen waren het leukste van de dag. Verder kwamen er nog 2 andere treinen langs, maar dat zie je elke dag wel meerdere kere.Afbeelding

We zien hier om 16:18 de RC DE683 + DE804 in opzending met lege kolentrein 47710 richting de Kijfhoek ter hoogte van de Molenweg in Giessen-Oudekerk passeren.

Afbeelding

Dit vindt ik een wat mooiere trein (Dat komt door de containers) als de vorige. Hier zien we de 189 094 met kleine RRF logo's met de Rheinhausen-shuttle ter hoogte van Giessen-Oudekerk langskomen.

Afbeelding

Toen mijn pa en ma ik APD waren waren, was ik van plan om LOCON de doen. Het was aardig gelukt, volgens een aantal fotograven. Hier zien we in Apeldoorn de 9909, 9908 en de 9903 plat aan de kan staan. Best een leuke plaat vindt ik zelf, omdat de taxi erbij staat. 2 april 2016.

Afbeelding
Vorig jaar toen we een week in Duitsland waren, werden er natuurlijk ook een paar foto's gemaakt. Hier vertrekt de 143 025 met de stoptrein richting Koblenz uit het station van Bullay.

Afbeelding
Lans de wijngaarden in Duitsland komt de stoptrein naar Koblenz langs de Moezel. De trein moest worden ingezoomd, omdat het ong. een km verder op was.

Afbeelding
Nog een plaatje in Duitsland. De sneltrein naar Koblenz staat op het station van Bullay te wachten, voor vertrek naar Koblenz, getrokken door de 143 026.

Afbeelding
Ik was op 2april in Teuge. De 1766 komt met een DD-AR stam langs de oude boerderij in de richting Apendoorn. Teuge, 2 april 2016.

Afbeelding
Toen ik bij mijn tante was, werd er even wat plaatjes gemaakt in Barneveld. De 5034 staat naast de GTW van NS die richting Ede gaat vertrekken.
Dit was het weer voor even. Binnenkort komen er weer wat plaatjes bij.

Veel plezier ermee!
Laatst gewijzigd door Marc Vlot op vr apr 15, 2016 10:50 am, 3 keer totaal gewijzigd.
jona01
Berichten: 174
Lid geworden op: di mar 15, 2016 4:13 pm
Locatie: Apeldoorn
Contacteer:

Re: Gewoon een paar plaatjes van mijn hobby in Nederland. 15

Bericht door jona01 »

Mooie plaaten die laatste was voor of na ons ontmoeting in Apeldoorn :-))
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3958
Lid geworden op: ma aug 20, 2012 7:54 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Gewoon een paar plaatjes van mijn hobby in Nederland. 15

Bericht door Jeroen »

De eerste is een leuk plaatje! Een dieseltraxx in opzending met een kolentrein is geen alledaags gezicht.
Bitter nun boik van ut zoipuh, dan nun bult van ut werkuh
DDZ7504
Berichten: 3870
Lid geworden op: ma aug 25, 2014 7:50 pm
Contacteer:

Re: Gewoon een paar plaatjes van mijn hobby in Europa 15'/16

Bericht door DDZ7504 »

Leuke plaatjes! Wat mij vooral opviel is "de GTW van NS". Nu moet je me toch even bijbrengen wat je daarmee bedoelt. :geek:
Ik ben de wolkenlotto aan het winnen.
Bahnrunner
Berichten: 106
Lid geworden op: ma mei 20, 2013 8:14 pm

Re: Gewoon een paar plaatjes van mijn hobby in Europa 15'/16

Bericht door Bahnrunner »

Ha bekend terrein de Moselstrecke
Gebruikersavatar
wouterder
Berichten: 733
Lid geworden op: wo okt 29, 2014 8:36 pm

Re: Gewoon een paar plaatjes van mijn hobby in Europa 15'/16

Bericht door wouterder »

De eerste foto is het leukst. ;)
Plaats reactie