Aantal foto's in Maart 2016. Giessen-Oudekerk en Dordrecht.

Ruimte voor het plaatsen van foto's en reportages.
Forumregels
Graag het volgende formaat gebruiken voor de titel van een fototopic: 'Datum of periode | Thema of locatie(s) van de fotoserie'
Plaats reactie
Marc Vlot
Berichten: 522
Lid geworden op: ma sep 28, 2015 4:51 pm
Locatie: Leerdam

Aantal foto's in Maart 2016. Giessen-Oudekerk en Dordrecht.

Bericht door Marc Vlot »

Afbeelding

DBC locs 6421 en de 6426 rijden met een UnitCargo-trein richting de Kijfhoek ter hoogte van Dordrecht-zuid.

Afbeelding

De 189 282 rijdt met de 189 991 in opzending met de BAS/GTS-shuttle richting Emmerich ter hoogte van Giessen-Oudekerk.

Afbeelding

De 2838 van de NMBS rijdt met de UnitCargo-trein naar Antwerpen ter hoogte van Dordrecht-zuid. De trein bestaat meer en deel uit ketelwagens.

Afbeelding

In de mist van 5 maart 2016 kwam de 189 093 van SBBC met de PB06 in opzending met een containertrein de tunnel bij Giessen-Oudekerk uit.

Afbeelding

Nadat er een melding was gedaan van de 189 095 werd er naar de BR gelopen. De machine rijdt met de 186 427 en 2 ketelwagens en een sleep VTG graanwagens ter hoogte van Giessen-Oudekerk.

Afbeelding

De zwarte 189 210 rijdt met een containertrein uit Vemlo richting de Kijfhoek ter hoogte van Dordrecht-zuid.

Afbeelding

KRE-loc 186 456 zonder bestickering met de Duisburg-shuttle richting Emmerich ter hoogte van Giessen-Oudekerk.

Afbeelding

Nog een leuke trein. De 186 421 met V203 in opzending met een containertrein richting Emmerich op de Betuweroute bij Giessen-Oudekerk.

Dit waren mijn plaatjes die ik begin maart gemaakt heb. Ik ben pas geopereerd aan mijn arm, waardoor ik niet mag fietsen. Daarom wordt in gebracht, Veel plezier ermee!
Laatst gewijzigd door Marc Vlot op do apr 14, 2016 5:50 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Jordy5834
Berichten: 488
Lid geworden op: ma mar 10, 2014 3:52 pm
Locatie: Driebergen
Contacteer:

Re: Aantal foto's in Maart 2016. Giessen-Oudekerk en Dordrec

Bericht door Jordy5834 »

Mooie serie! Sommige bewerkingen vind ik daar in tegen weer niet zo geslaagd. ;)
Treinen rijden niet op tijd, maar op rails...
juniorfotograaf
Berichten: 430
Lid geworden op: do aug 23, 2012 1:54 pm
Locatie: In de buurt van een paar spoorlijnen
Contacteer:

Re: Aantal foto's in Maart 2016. Giessen-Oudekerk en Dordrec

Bericht door juniorfotograaf »

Dat was geen Dordrecht Zuid waar je stond,dat was Dordrecht Wieldrechtse zeedijk ;)
Doe maar normaal,dan doe je al gek genoeg.
VinceCargo
Berichten: 3085
Lid geworden op: vr aug 16, 2013 4:39 pm
Locatie: Woerden
Contacteer:

Re: Aantal foto's in Maart 2016. Giessen-Oudekerk en Dordrec

Bericht door VinceCargo »

Inderdaad wat te overbewerkt, even blijven oefenen :)
Wat betreft Dordrecht-zuid: zo kun je het inderdaad noemen.
Wieldrechtse Zeedijk is slechts een straatnaam, meer niet.
Geen handvol, maar een land vol
Bahnrunner
Berichten: 106
Lid geworden op: ma mei 20, 2013 8:14 pm

Re: Aantal foto's in Maart 2016. Giessen-Oudekerk en Dordrec

Bericht door Bahnrunner »

Aardige serie Marc
Plaats reactie