Do 10 sept 2015 | Anrath (D)

Ruimte voor het plaatsen van foto's en reportages.
Forumregels
Graag het volgende formaat gebruiken voor de titel van een fototopic: 'Datum of periode | Thema of locatie(s) van de fotoserie'
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3958
Lid geworden op: ma aug 20, 2012 7:54 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Do 10 sept 2015 | Anrath (D)

Bericht door Jeroen »

Op 10 september ging naar Duitsland voor kalktrein die nu weer met de Belgen rijdt. In de ochtend ging ik naar Anrath (ten noorden van Viersen).
Ik kwam extra vroeg aan in Anrath, omdat ik niet wist of er maïs zou staan, anders had ik verder moeten reizen voor een andere stek. Gelukkig hoefde dat niet.

Afbeelding
Doordat ik ruim op tijd in Anrath was kon ik deze fraaie trein nog meepakken. RailAdventure 103 222 met Karlsruhe tram VBK 345 van Mönchengladbach via Krefeld naar Karlsruhe Hafen.
Afbeelding
Mooi op tijd passeert NMBS 7785 + 7786 met beladen kalktrein Hermalle-sous-Huy naar Oberhausen, waar uitgewisseld wordt met ThyssenKrupp.
Afbeelding
Railtraxx 266 035 met Rheinhausen-shuttle uit Rheinhausen via Venlo en Roosendaal naar Antwerpen.
Afbeelding
DB Schenker 152 150 met Alublokkentrein richting Mönchengladbach.

In de middag ging naar Rheinhausen voor de lege kalk, maar helaas ging het mis door een kruising. Die moet dus nog een keer overnieuw. :P
Bitter nun boik van ut zoipuh, dan nun bult van ut werkuh
Hugeau
Berichten: 701
Lid geworden op: vr okt 05, 2012 10:47 am
Locatie: Miercurea Ciuc
Contacteer:

Re: Do 10 sept 2015 | Anrath (D)

Bericht door Hugeau »

Leuke plaatjes Jeroen! Grappig, dat trammetje.
Gebruikersavatar
Jeroen
Berichten: 3958
Lid geworden op: ma aug 20, 2012 7:54 pm
Locatie: Helmond
Contacteer:

Re: Do 10 sept 2015 | Anrath (D)

Bericht door Jeroen »

Bedankt Hugo! Zo'n transport van tram trof ik vorige jaar ook in Ekeren aan, blijft wel een geinig gezicht ja.
Bitter nun boik van ut zoipuh, dan nun bult van ut werkuh
Plaats reactie