Maart en april 2014 | Maandoverzicht

Ruimte voor het plaatsen van foto's en reportages.
Forumregels
Graag het volgende formaat gebruiken voor de titel van een fototopic: 'Datum of periode | Thema of locatie(s) van de fotoserie'
Plaats reactie
Dewey
Berichten: 100
Lid geworden op: za mar 01, 2014 10:30 am

Maart en april 2014 | Maandoverzicht

Bericht door Dewey »

Daar ik in maart amper foto's heb gemaakt doe ik maart en april samen in één overzicht.

Afbeelding

DB Schenker 6412 is met trein 62343 uit Onnen bijna aangekomen bij het RSCG in Veendam.

Afbeelding

In de eerste maanden van dit jaar was het bijna onmogelijk een DB Schenker trein aan te treffen op de Emslandstrecke zonder klassieke tractie. Deze dag was ik aan het wachten op de 03-1010 die uit Emden zou komen met een extra trein. Deze foto werd echter niet wat ik had verwacht, omdat een vrouw in tegenstelling tot alle andere fietsers het niet nodig vond om even af te stappen of te wachten.. DB Schenker 140 544 nog met DB Cargo logo is net met een vol beladen autotrein uit Seelze Rbf onderweg naar Emden Rbf vanwaar de trein naar Emden Berzirksbahnhof gaat.

Afbeelding

Captrain 145 094 met een trein vol met VW Passat's en Kevers op weg naar het zuiden vlak voor de trein de Leda over zal steken.

Afbeelding

DB Schenker 294 960 heeft net in Leer Nuttermoor de geloste grindtrein aangehaakt en heeft het korte stukje naar Leer Rbf er al weer bijna opzitten.

Afbeelding

DB Schenker 139 154 met de lege onderdelen trein van Emden VW Werke naar Osnabrück Rbf.

Afbeelding

RTB Cargo 185 680 heeft in Emden Rbf een volle VW trein aangehaakt en zal na het kop maken in Leer Rbf verder rijden naar Bremen en verder.

Afbeelding

DB 218 473 passeert het inrijsein van Baddeckenstedt met RE 14065 van Hannover Hbf naar Bad Harzburg.

Afbeelding

Enercon 264 013 staat klaar in Bad Harzburg met een beladen grindtrein naar Emden.

Afbeelding

Ook in mijn woonplaats viel deze maand wat te beleven Spitkze SP 004 vlak voor station Nieuweschans als trein 41751 uit Delfzijl naar Leer Rbf.

Groeten Dewey
Gebruikersavatar
Peter
Site Admin
Berichten: 7624
Lid geworden op: di aug 21, 2012 8:04 pm
Locatie: Sittard
Contacteer:

Re: Maart en april 2014 | Maandoverzicht

Bericht door Peter »

Leuk die RTB. :-)
“Hallo cargo!”
Dewey
Berichten: 100
Lid geworden op: za mar 01, 2014 10:30 am

Re: Maart en april 2014 | Maandoverzicht

Bericht door Dewey »

Bedankt Peter!
Plaats reactie